TekaLoca Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Volledig opgelost is het nog niet, gezien ik nog moet bellen maar dat is slechts een kwestie van tijd. Het komt wel in orde. Wel jammer dat dit voorgevallen is... Uit mijn ervaringen weet ik dat Samsung niet erg moeilijk doet met geld terug sturen/reparaties of nieuwe onderdelen sturen voor nop. Daar twijfel ik ook niet aan maar ik vind het jammer dat zoiets kan gebeuren met zulke dure apparaten. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Volledig opgelost is het nog niet, gezien ik nog moet bellen maar dat is slechts een kwestie van tijd. Het komt wel in orde. Wel jammer dat dit voorgevallen is... Uit mijn ervaringen weet ik dat Samsung niet erg moeilijk doet met geld terug sturen/reparaties of nieuwe onderdelen sturen voor nop. Daar twijfel ik ook niet aan maar ik vind het jammer dat zoiets kan gebeuren met zulke dure apparaten. Een foutje kan altijd gebeuren. Er worden ik weet niet hoeveel miljoenen batterijen gemaakt, dan is het niet echt erg als er hooguit tienduizend een 'missertje' zijn. Helaas is het in dit geval jouw batterij, Maar fouten zullen ze niet voorkomen in de fabrieken. Bewerkt: 22 april 2014 door TheDutchWesley Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Alles is geregeld. Woensdag heb ik teruggebeld en ik mag de nieuwe batterij thuis verwachten binnen 10 dagen. De meegeleverde batterij kwam dus uit een slechte serie, maar dat wisten we al Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.