mekane Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Hallo vraagje wie weet een soortgelijk programma als Hamachi (alternative) want ik wil een minecraft private servere zonder poorten open tezetten en aangezien ik hamachi niet meer vertrouw.. bedankt Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Mag ik vragen waarom je geen poorten wilt open zetten? Dat is de beste manier, en het makkelijkste voor iedereen. Echter een snelle zoekopdracht lever bijvoorbeeld de volgende alternatieven op: Leaf Network Remobo Wippien Tunngle Neo Router N2n P2pvpn Gbridge Maar beste blijft toch portforwarding. Reageren
mekane Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 bedankt ik ga een aantal proberen ! de reden dat ik het niet wil ik heb er geen verstand van , en ik heb kpn en bovendien ooit had me broer is een poort opengegooit en zaten we een week zonder internet.. Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 bedankt ik ga een aantal proberen ! de reden dat ik het niet wil ik heb er geen verstand van , en ik heb kpn en bovendien ooit had me broer is een poort opengegooit en zaten we een week zonder internet.. Dan heeft je broer aan iets gezeten wat niet met portforwarding te maken heeft. Want als je port-forward dan verlies je geen internet.Heb je en experia-box? Dan zou ik je daarmee wel kunnen helpen, daarop is het zeer gemakkelijk. Reageren
mekane Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 (bewerkt) ja ik heb een Xperia boxEDIT : Crypteq heeft toch gelijk portforwarding is beter heb ff een youtube tuturial gevolgt en het werkt voor de geintreseerde : Bewerkt: 21 april 2014 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.