Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Jullie weten aan de titel al helemaal wat er gebeurt, of niet? Hanneswasco heeft aangegeven dat hij liever iemand anders als moderator bij de modding forums ziet. Wij zijn blij dat we daar een cryptische moderator voor hebben gevonden: Crypteq, bekend van onder meer de BC7-mod, zal proberen alles met betrekking tot modding in goede banen te leiden. Helaas nemen we afscheid van Flitskikker, onze kikker gaat verder als Megalid, met een toepasselijk groen kleurtje. Na jarenlange trouwe dienst is de interesse van Flits veranderd. Big Boss vond het welletjes in het GTA Online subforum, en gaf aan wel interesse te hebben in Computer Talk. Hij verkast dus van Online naar CT. Dat laat een plek over: degrote gaat naast zijn werkzaamheden in het Games forum een poging ondernemen om het GTA Online subforum te onderhouden. Bedankt Flitskikker en succes met jullie nieuwe stekjes, Thebig, Big Boss en nieuwkomer Crypteq! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Gefeliciteerd heren! En tot ziens Flitseinstein! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 (bewerkt) Gefeliciteerd! Bewerkt: 21 april 2014 door MegaPilot Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Flits, bedankt voor je jarenlange inzet op het forum. Met programma's als de Flitskikker Infotool heb jij je stempel op het forum zeker weten te drukken. Het gaat je goed. Crypteq, met jouw kennis en kunde weet ik zeker dat ze een goede moderator voor de Modding-fora hebben uitgekozen. Veel succes en plezier, nieuwe collega. Daarnaast wil ik de twee Biggies veel succes en plezier wensen in hun nieuwe stekje. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Bedankt voor je inzet, Flitskikker! We zien je vast wel weer eens terug op het forum. Crypteq, Big Boss en thebig: veel succes en plezier toegewenst met jullie nieuwe functies, dat gaat helemaal goedkomen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Bedankt, Flitsklikker! Als ik problemen had met één van mijn games, en ze vroegen mijn specs, gebruikte ik altijd Flitskikker Infotool. Verder nog gefeliciteerd, Big Boss en Crypteq! En MegaPilot ook nog gefeliciteerd met je promotie naar superlid! Reageren
thebig Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Gefeliciteerd aan Crypteq, gaat helemaal in orde komen als moderator. Verder veel geluk in CT, Big Boss. Ik hoop dat ik de lege plek die je in GTA:O achterlaat goed kan invullen. Bedankt ook voor alles, Flitskikker! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 En MegaPilot ook nog gefeliciteerd met je promotie naar superlid! Wel een beetje laat, 1,25 jaar na dato. Maar het komt vast uit een goed hart. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Gefeliciteerd en erg veel succes met de taken! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 En MegaPilot ook nog gefeliciteerd met je promotie naar superlid! Wel een beetje laat, 1,25 jaar na dato. Maar het komt vast uit een goed hart. Ik gebruik Internet Explorer, sorry. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 (bewerkt) Flitskikker, bedankt voor je jarenlange inzet. Crypteq en Megapilot gefeliciteerd met jullie promotie naar moderator en megalid. En Thebig en Big Boss gefeliciteerd met jullie nieuwe plekies. Bewerkt: 21 april 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Gefeliciteerd ouwe! Terecht Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Heren moderators, succes met de nieuwe verantwoordelijkheden. Flits, met jouw staat van dienst kan ik alleen maar zeggen: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.