Jump to content

Cryptische moderator, evengrote baas en de grote wordt groter

Recommended Posts

Geplaatst:

Twee nieuwe collega's op dezelfde dag (althans collega in de subfora's waar ik rondhang aangezien Big Boss natuurlijk al langer mod is dan mij). Zeker niet slecht! Ik zie er naar uit om met zowel Crypteq als Big Boss samen te werken. :tu:

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

4

• ERRWINS

3

• thebig

3

• TheDutchWesley

3

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Flitskikker, bedankt voor je inzet als moderator! In Computer Talk ben je altijd op je plek geweest. Dat zal even wennen zijn na al die jaren jou daar als moderator te hebben gehad. Blijf vooral nog hangen in je groene jasje. :)

Crypteq, gefeliciteerd en welkom! Big Boss en thebig: succes met jullie nieuwe stekkie! :tu:

Geplaatst:

Crypteq is altijd een goede en behulpzame forumlid geweest, jullie keuze hierin was dus uitstekend om hem te kiezen. Flitskikker, je gaat wel flitsend als Megalid met een andere (nieuwe) opvolger.

Proficiat, Big Boss, thebig en Crypteq.

Bedankt, Hanneswasco en Flitskikker! :)

Geplaatst:

Crypteq, heel veel succes. Voor wat ik van je weet lijk je me de beste man voor die stek. En Flits, top gedaan, en ik hoop dat groen je net zo goed past als blauw.

En MegaPilot ook nog gefeliciteerd met je promotie naar superlid!

Wel een beetje laat, 1,25 jaar na dato. Maar het komt vast uit een goed hart. knipoog.gif

Ik gebruik Internet Explorer, sorry.

En dat laadt wat traag?

Geplaatst:

En traag maar zeker hebben de Belgen steeds meer in handen! :o

De juiste mannen op de juiste plaats en bedankt Flits, voor al de dingen die je hebt ontwikkeld en gedaan!

Geplaatst:

De juiste mannen op de juiste plaats en bedankt Flits, voor al de dingen die je hebt ontwikkeld en gedaan!

Soon to be: gtaforum.be? :7

Geplaatst:

of het wordt overgenomen door de Belgen.... alle Nederlandse leden worden verwijderd en de Belgen zijn aan de macht.
Geplaatst:

Nee, anders hebben we niemand meer om over te heersen. Wat heb je nu aan macht als je niemand hebt om hem tegen te misbruiken?

Geplaatst:

Misschien interessant om weten dat Joriz ook die domeinnaam in handen heeft, deze linkt namelijk naar deze site. :puh:

Geplaatst:

Misschien interessant om weten dat Joriz ook die domeinnaam in handen heeft, deze linkt namelijk naar deze site. :puh:

Ik zag het inderdaad. Smart move, Joriz! :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...