Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Ik weet niet of hier al een tophic over is, maar ik vond deze voetbal ergens langs de weg richting paleto bay en ik vond het wel leuk om met jullie te delen. Hij beweegt ook als je er tegenaan loopt dus je zou echt kunnen voetballen in gta Reageren
niko.bellic Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 (bewerkt) Wauw deze was me nog nergens opgevallen.. Goed gevonden! (Gevonden easter egg op 2e paasdag ) Bewerkt: 21 april 2014 door niko.bellic Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Je kan het geen Easter-Egg noemen. Noem het maar Easter-Ball. Kan je de bal ook laten wegschieten door middel van een Golfclub? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Je kan het geen Easter-Egg noemen. Noem het maar Easter-Ball. Kan je de bal ook laten wegschieten door middel van een Golfclub? geen idee, zul je zelf uit moeten zoeken Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Je kan het geen Easter-Egg noemen. Noem het maar Easter-Ball. Kan je de bal ook laten wegschieten door middel van een Golfclub? geen idee, zul je zelf uit moeten zoeken Als de bal beweegt zodra je er tegenaan loopt, neem ik aan dat 'ie ook in beweging komt als je er met een ander voorwerp tegenaan slaat. Zoals bijvoorbeeld met een golfclub.Ik denk overigens dat dit een nieuwe rage gaat worden, hoor. Elf tegen elf - op een grasveldje ergens in de game - heuse voetbalwedstrijden spelen. Of hockeywedstrijden, als je besluit om een golfclub te gebruiken. Dan lijkt het wat mij betreft wel een beetje op hockey, namelijk. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Je kan het geen Easter-Egg noemen. Noem het maar Easter-Ball. Kan je de bal ook laten wegschieten door middel van een Golfclub? geen idee, zul je zelf uit moeten zoeken Als de bal beweegt zodra je er tegenaan loopt, neem ik aan dat 'ie ook in beweging komt als je er met een ander voorwerp tegenaan slaat. Zoals bijvoorbeeld met een golfclub.Ik denk overigens dat dit een nieuwe rage gaat worden, hoor. Elf tegen elf - op een grasveldje ergens in de game - heuse voetbalwedstrijden spelen. Of hockeywedstrijden, als je besluit om een golfclub te gebruiken. Dan lijkt het wat mij betreft wel een beetje op hockey, namelijk. deze bal is alleen via een tunnel op het strand te krijgen, je kan ook gewoon voetballen met een strandbal, alleen met deze speel je in style Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 deze bal is alleen via een tunnel op het strand te krijgen, je kan ook gewoon voetballen met een strandbal, alleen met deze speel je in style Aha oké, dan heb ik niets gezegd. Voetballen in stijl is daarentegen natuurlijk wel tig keer beter dan voetballen met een strandbal. Reageren
Michael Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Leuke uitgevonden, maar dit is dus echt geen Easter Egg, of een verwijzing. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Ze kunnen er van mij ook makkelijk een Basketbalveld in V plaatsen. Kan je Basketballen met je vrienden:Y Reageren
JustHano Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Er zitten toch ook basketbalvelden in? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Leuk gevonden, dat er na een paar maanden nog steeds dingen worden gevonden is toch wel leuk. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Inderdaad, GTA V blijft ons verrassen, zelfs met ietsiepietsiekleine dingen. Ik ga het gelijk even proberen! ^^ Reageren
Michael Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Er zitten toch ook basketbalvelden in? Klopt, de bekendste is toch wel B.J. Smith Recreation Center and Park, vlakbij Franklin zijn huis. Je hebt er ongeveer twee basketbalvelden, en achter het gebouw vind je ook een Skateboarding Area waar ook soms fietsen spawnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.