Jump to content

Potje voetbal?


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Ik weet niet of hier al een tophic over is, maar ik vond deze voetbal ergens langs de weg richting paleto bay en ik vond het wel leuk om met jullie te delen.

Hij beweegt ook als je er tegenaan loopt dus je zou echt kunnen voetballen in gta :)

post-139489-0-07479100-1398103156.jpg

post-139489-0-43147800-1398103164.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het geen Easter-Egg noemen. Noem het maar Easter-Ball. Kan je de bal ook laten wegschieten door middel van een Golfclub?

geen idee, zul je zelf uit moeten zoeken

Als de bal beweegt zodra je er tegenaan loopt, neem ik aan dat 'ie ook in beweging komt als je er met een ander voorwerp tegenaan slaat. Zoals bijvoorbeeld met een golfclub.

Ik denk overigens dat dit een nieuwe rage gaat worden, hoor. Elf tegen elf - op een grasveldje ergens in de game - heuse voetbalwedstrijden spelen. Of hockeywedstrijden, als je besluit om een golfclub te gebruiken. Dan lijkt het wat mij betreft wel een beetje op hockey, namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het geen Easter-Egg noemen. Noem het maar Easter-Ball. Kan je de bal ook laten wegschieten door middel van een Golfclub?

geen idee, zul je zelf uit moeten zoeken

Als de bal beweegt zodra je er tegenaan loopt, neem ik aan dat 'ie ook in beweging komt als je er met een ander voorwerp tegenaan slaat. Zoals bijvoorbeeld met een golfclub.

Ik denk overigens dat dit een nieuwe rage gaat worden, hoor. Elf tegen elf - op een grasveldje ergens in de game - heuse voetbalwedstrijden spelen. Of hockeywedstrijden, als je besluit om een golfclub te gebruiken. Dan lijkt het wat mij betreft wel een beetje op hockey, namelijk.

deze bal is alleen via een tunnel op het strand te krijgen, je kan ook gewoon voetballen met een strandbal, alleen met deze speel je in style :)
Link to comment
Delen op andere websites

deze bal is alleen via een tunnel op het strand te krijgen, je kan ook gewoon voetballen met een strandbal, alleen met deze speel je in style :)

Aha oké, dan heb ik niets gezegd. Voetballen in stijl is daarentegen natuurlijk wel tig keer beter dan voetballen met een strandbal.
Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten toch ook basketbalvelden in?

Klopt, de bekendste is toch wel B.J. Smith Recreation Center and Park, vlakbij Franklin zijn huis. Je hebt er ongeveer twee basketbalvelden, en achter het gebouw vind je ook een Skateboarding Area waar ook soms fietsen spawnen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...