Jump to content

Snelste auto in GTA v


spionteam

Recommended Posts

Hey mensen,

Ik vroeg me af, wat is nou de snelste voertuig op gta? denk ook aan full upgraded engine enzo, turbo transmission erbij, gewoon alles :D

Ik dacht eerst de Coil Voltic, maar tot mijn verbazing is de turismo net een paar seconden sneller :o.

Doei

Link to comment
Delen op andere websites

als ik een race start pak ik meestal men jester maar die is wel veel geupgrade

(als franklin kan je de los santos custom kopen en dan heb je alles gratis even michael of trevor opbellen voor hang out even naar T of M switche en wopa jij mag rijden in je garage zetten en je bent klaar

Bewerkt: door skullz-000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht eerst de Coil Voltic, maar tot mijn verbazing is de turismo net een paar seconden sneller :o.

Op wat sneller? Hoe en waar test jij dit, want dat is belangrijk bij het antwoorden.

Maar standaard antwoord: Overflod Entity XF en Truffade Adder.

Link to comment
Delen op andere websites

Elektrische auto's accelereren veel sneller dankzij hun elektromotoren. Echter zijn ze (in het echt) meestal begrenst rond de 200 kilometer per uur om oa. overbelasting (van de elektronica) en gevaar (voor de mede weggebruiker) te voorkomen.

Het lijkt me dat R* dus ook de electrische wagens waaronder de Coil Voltic zo heeft ingesteld dat ze dus wel enorm hard accelereren maar dus een iets lagere topsnelheid hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op deze site ook alle stats van elke auto checken.

zeer handig om te vergelijken

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/vehicles/sp/super/

(moet je natuurlijk wel een social club account hebben)

inderdaad @joriz, de voltic heeft voor zo ver ik kan zien de hoogste acceleratie, maar een lagere top snelheid.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

In de Super-categorie zijn de Turismo R en de Entity XF veruit de snelste auto's. Over het algemeen is de Entity XF net iets beter, maar op sommige circuits (Cutting Coroners bijvoorbeeld) is de Turismo R weer in het voordeel. De Adder heeft weliswaar de hoogste topsnelheid, maar komt tekort op het gebied van acceleratie en grip.

In de Sports-categorie is de Elegy RH8 de snelste auto wanneer hij volop is gecustomized. Daarna komen pas de Feltzer en de Jester. Ook de 9F kan, verassend genoeg, de competitie aangaan met de snelste Sports-auto's, vanwege zijn gigantisch snelle acceleratie. Hij slipt echter sneller dan de andere top Sports-auto's.

Er moet echter gezegd worden dat je de auto moet rijden die bij jou past. Wanneer je niet de kwaliteiten hebt om je grip te behouden is het bijvoorbeeld handiger om te blijven bij een Entity XF (in plaats van een Turismo) en een Jester (in plaats van een Elegy/Feltzer), aangezien deze auto's de beste wegligging hebben en niet snel grip zullen verliezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...