aeromaxx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Hoe Installeer Ik de Trainer: San Andreas +27 Trainer ? er zit geen readme ofzo bij. en ik kan het niet echt vinden zo. de 100%savegame heb ik ook gedowned, maar kan ik ook niet plaatsen ofzo. hoe moet dit?
Wauzie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Je moet even kijken in de readme, daar staat alles in.
aeromaxx Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Hoe Installeer Ik de Trainer: San Andreas +27 Trainer ?er zit geen readme ofzo bij. en ik kan het niet echt vinden zo. de 100%savegame heb ik ook gedowned, maar kan ik ook niet plaatsen ofzo. hoe moet dit? Er staat dus bij dat er geen readme bestand bij zit, bij mij word het een pictogram: Een vel met een ''Internet Explorer'' logo er op.
Synchro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Zet alles in je Sanandreas folder wat er in zit. Dan start het : Druk op Lauch. Dan ben je in GTASA . Druk F12 voor de knoppen die je moet indrukken voor iets te doen bv Oneindige leven. En voor 100% save game. Download het en zet het in Documenten ------> Sanandreas User Files. Gewoon in zetten. Dan start je SA en dan Load Game Bewerkt: 20 juli 2005 door Synchro
aeromaxx Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Maar hij herkent het als een rar bestand. en het pictogram ziet er zo uit: Heb ik hier een tool voor nodig ofzo? want ik kan het zo niet openen. en er zit geen readme of menu bij, want het is geen map.
Wauzie Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Winrar heb je nodig, hiermee kun je *RAR/*ZIP bestanden uitpakken.
Recommended Posts