IKKA Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Hallo allemaal. Al tijden geleden heb ik de Carbonizarre nit meer gezien. Geldt ook voor de Comet. Zijn deze verdwenen door de vele updates? Ik heb de verhaal lijn ui gespeel en zit nu op 83% Ik lees vaak dat het rond de 60% voorkomt dat ze dan verdwijnen klopt ook wel bij mij ongeveer. Ik zoek overal naar deze wagens. maar kan ze nerges vinden. Ook online is hij niet te koop Weten jullie meer? Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Ik heb geen idee hoe het zit of de auto's daadwerkelijk uit het spel zijn. Ik weet wel dat de Cabonizarre vaak bij de Observatory te vinden is. Daar zou je een kijkje kunnen nemen. De Comet heeft een vindplaats bij Rockford Hills. Voor de Comet bestaat uiteraard ook een Cheat. Bewerkt: 22 april 2014 door Visser23 Reageren
Niked Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) gtav: in gtav moet je is op je kaart kijken als er zo'n wit autotje staat hier ongeveer http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V&title=&set=540,901 daar naar toe gaan 250$ betalen en je hebt je wagen terug Bewerkt: 22 april 2014 door skullz-000 Reageren
IKKA Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Ik ben al op die plekken geweest. maar ze zijn niet te vinden. Ben alle 3 die personages geweest. Uiteraard in verschillende autos. Ik kan hem niet vinden. Ik zal eens opzoek naar de Xbox cheat van de comet. Tenminste nog iets dan. Bij die witte auto kan ik er maar 2 kiezen. en daar zit carbonizzare niet bij. Edit. Het gaat om singel player Bewerkt: 22 april 2014 door IKKA Reageren
Niked Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 ik heb dat wel al is voorgehad met een bravado nooit meer teruggezien Reageren
IKKA Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2014 ik heb dat wel al is voorgehad met een bravado nooit meer teruggezien En nu? is ie weer terug? Reageren
Niked Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) nee nergens was hij 30.000 naar de vuilbak (hoop dat er in een van de volgende updates het probleem word opgelost ) Trouwens ik had de verhaallijn niet uitgespeeld (nu wel) Bewerkt: 22 april 2014 door skullz-000 Reageren
IKKA Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Misschien lost de Comet cheat mijn probleem op. aangzien ze beide verdwenen zijn. Zou tof zijn. Carbonizzare is mijn favo wagen Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Zou mooi wezen! Je moet er wel om denken dat, wanneer je cheats gebruikt, in die sessie geen trophies of achievements kan ontvangen. Bewerkt: 22 april 2014 door Visser23 Reageren
IKKA Geplaatst: 22 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Zou mooi wezen! Je moet er wel om denken dat, wanneer je cheats gebruikt, in die sessie geen trophies of achievements kan ontvangen. Dus waneer is weer opnieuw opstart kan ik dat wel weer? Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Dat weet ik niet zeker. Anders safe je je file twee keer. Eén zonder cheats, één met. Misschien kan iemand anders zeggen of het mogelijk is om in een volgende sessie wél weer trophies te halen zijn? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Als je een andere savegame laadt, dan kan je weer trophies/ achievements halen. Bewerkt: 29 april 2014 door tommie59 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Hmm raar, mijn carbonizzare staat nog steeds in mijn garage in GTA: Online en ik zag hem vanmorgen nog in Single player rijden. Mocht niets werken, dan kun je de update opnieuw installeren of GTA V helemaal opnieuw installeren Reageren
GolfG60 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Wat ook te proberen valt, is met een carbonizzare rijden in multiplayer, desnoods door een andere speler en dan terug naar single player gaan in de hoop dat ze nog even door spawnen. Reageren
Source Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Soms zijn bepaalde voertuigen vrij moeilijk te vinden voor een bepaalde tijd. Het maakt niet echt heel erg uit hoe ver je nu precies gevorderd bent in de game. Op sommige momenten heb je gewoon een overschot aan bepaalde voertuigen en soms heb je een juist een enorm tekort. Wacht een tijdje en ze zal deze twee auto's wat vaker tegenkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.