TheDutchWesley Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 Hallo, Al een tijdje ben ik opzoek naar een nieuwe PC voor op mijn kamer. Het probleem is eigenlijk dat ik niet al te veel geld wil uitgeven(400max). Op de pc wil ik middelzware spellen spelen, zoals GTA IV en Euro Truck Simulator 2. Hebben jullie tips waar ik op moet letten bij het kopen van een PC en hebben jullie ook nog misschien suggesties voor een nieuwe PC? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) http://www.gtaforum.nl/topic/109596-het-ik-wil-een-nieuwe-desktop-of-laptop-topic/ http://www.gtaforum.nl/topic/126947-hardware-handleiding/ Bewerkt: 22 april 2014 door Djmaddox Reageren
Rutger. Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Wat Djmaddox waarschijnlijk duidelijk probeert te maken aan de hand van de twee linkjes, is dat we graag willen dat je dit lijstje voor ons invult zodat we je beter kunnen helpen: [b]Budget[/b]: [b]Doel[/b]: [b]Merk pc of samengesteld[/b]: [b]Benodigde randapparatuur[/b]: [b]SSD, ja of nee?[/b]: [b]Besturingssysteem[/b]: [b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: [b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: [b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]: En daarbij, voor maximaal 400 euro wordt het vrij lastig om iets goeds samen te stellen. Hopelijk hoeft er dus geen extra randapparatuur zoals een beeldscherm meer gekocht te worden voor dit budget. Bewerkt: 22 april 2014 door Rutger. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Je zou evt. ook op Marktplaats kunnen kijken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Als je je huidige wilt upgraden zou ik een nieuw moederbord, een nieuwe CPU, nieuw RAM, en een nieuwe Graphics card kopen. Dit zou ik je aanbevelen: Je hebt dan wel een simpele alledaagse PC met OS en alles nodig Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Budget:400 Euro Doel:middelzwaar gamen, video's bewerken en livestreamen Merk pc of samengesteld: maakt niet uit, het liefst samengesteld Benodigde randapparatuur:Geen SSD, ja of nee?: Nee Besturingssysteem: Geen, Windows 7 al in bezit Onderdelen die je nog wilt hergebruiken:Windows 7, muis, toetsenbord en beeldscherm. Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate:Een bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?:Nee Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Door een bedrijf in elkaar laten zetten kost ongeveer €40-50. Dus dit geld gaat dan van de 400 af, en jr houdt dus vrijwel niks over voor fatsoenlijke hardware. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Door een bedrijf in elkaar laten zetten kost ongeveer €40-50. Dus dit geld gaat dan van de 400 af, en jr houdt dus vrijwel niks over voor fatsoenlijke hardware. Waar kan ik mijn PC eigenschappen aan jullie laten zien? Ik zag in een ander topic dat daar echt vanalles instond. Dan kan ik wel mijn huidige PC voor minder upgraden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Gebruik de flitskikker info tool Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Voor 400€ heb je gemakkelijk een PC die de bovengenoemde games kan draaien. Anders even Marktplaats raadplegen, ja het klinkt stom, maar juist daardoor heb je vaak pareltjes voor weinig geld Desnoods bouw je alles over in een andere kast. Reageren
Votair Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Je zou op GamePC.nl eens moeten kijken, komt mijn PC ook vandaan en is goede kwaliteit! Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 (bewerkt) Ja! en duur Oké bedankt. Dus ik begrijp dat ik dan voor 400 euro geen goede nieuwe pc kan krijgen voor mijn doeleinden? Bewerkt: 24 april 2014 door TheDutchWesley Reageren
Hayte Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Zoals al is gezegd, download de Flitskikker Infotool en post daarmee hier je specificaties. Kunnen wij zien wat voor handel je in huis hebt, waar je misschien ook nog iets mee kan. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Zoals al is gezegd, download de Flitskikker Infotool en post daarmee hier je specificaties. Kunnen wij zien wat voor handel je in huis hebt, waar je misschien ook nog iets mee kan. Zal ik morgen doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.