JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 (bewerkt) Ik heb op mijn Xbox 360 GTA IV: The Lost and Damned gekocht, en ik krijg de game niet. Nu is de vraag, is GTA TLaD een aparte game of niet. Ik heb het gekocht op de Marketplace. Bewerkt: 23 april 2014 door JohanManke Reageren
Niked Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 kijk op de doos in kleine lettertjes soms Reageren
PrioX Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 The Lost and Damned is een uitbreiding (DLC) van GTA IV. Het is dus wel een aparte game. Maar met vele overeenkomsten uit GTA IV. Als The Lost and Damned niet automatisch opstart kan je dit doen: Start (pauze) > Game > New game > The Lost and Damned. Want ik neem aan dat je het spel gedownload hebt? Reageren
JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Ik heb het gekocht via de Marketplace. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 (bewerkt) Ik heb het gekocht via de Marketplace. Dat wordt er bedoeld met gedownload. De game is namelijk ook op disc verkrijgbaar in de winkel. Doordat je hem via marketplace hebt gekocht en gedownload kan je TLaD opstarten via de manier van PrioX. Bewerkt: 23 april 2014 door Visser23 Reageren
JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 (bewerkt) Ik heb het gekocht via de Marketplace. Dat wordt er bedoeld met gedownload. De game is namelijk ook op disc verkrijgbaar in de winkel. Doordat je hem via marketplace hebt gekocht en gedownload kan je TLaD opstarten via de manier van PrioX. Het zegt dat ik GTA IV nodig heb. Ik werd woedend, toen ik dat las. Bewerkt: 23 april 2014 door JohanManke Reageren
PrioX Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Het zegt dat ik GTA IV nodig heb. Ik werd woedend, toen ik dat las. Als je het spel download via de Marketplace moet je inderdaad de normale versie van GTA IV in je bezit hebben. Anders moet je het spel aanschaffen op disc (Episodes from Liberty City, deze zit dan samen met The Ballad of Gay Tony in één bundel). Reageren
JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Het zegt dat ik GTA IV nodig heb. Ik werd woedend, toen ik dat las. Als je het spel download via de Marketplace moet je inderdaad de normale versie van GTA IV in je bezit hebben. Anders moet je het spel aanschaffen op disc (Episodes from Liberty City, deze zit dan samen met The Ballad of Gay Tony in één bundel). Pffff... voor niets mijn geld verspild. Reageren
Visser23 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 GTA IV is niet zo duur meer hoor. Je zou altijd eens kijken naar een eventuele tweedehands. Reageren
JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 en trouwens er is gtav hé Die heb ik op de PS3. Reageren
PrioX Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Je zou eventueel ook voor GTA IV: The Complete Edition kunnen gaan. Hier zitten de normale GTA IV en de twee uitbreidingen (The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony) in. Ook deze zou je tweedehands kunnen aanschaffen voor een wat goedkopere prijs. Reageren
JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Je zou eventueel ook voor GTA IV: The Complete Edition kunnen gaan. Hier zitten de normale GTA IV en de twee uitbreidingen (The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony) in. Ook deze zou je tweedehands kunnen aanschaffen voor een wat goedkopere prijs. Ik kan het nog altijd niet geloven dat ik 10 euro heb verspild. Ik ben woedend. Reageren
JohanManke Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 10 euro maar Met 10 euro kan je veel hoor. Xbox suckt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.