Nissan Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Misschien GTA IV ook aanschaffen zodat je beide kunt spelen? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Het zegt dat ik GTA IV nodig heb. Ik werd woedend, toen ik dat las. Als je het spel download via de Marketplace moet je inderdaad de normale versie van GTA IV in je bezit hebben. Anders moet je het spel aanschaffen op disc (Episodes from Liberty City, deze zit dan samen met The Ballad of Gay Tony in één bundel). Pffff... voor niets mijn geld verspild. Je hebt ook niet goed gekeken hoor. Op Marketplace staat duidelijk "Deze uitbreiding werkt met GTA IV". Reageren
JohanManke Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Het zegt dat ik GTA IV nodig heb. Ik werd woedend, toen ik dat las. Als je het spel download via de Marketplace moet je inderdaad de normale versie van GTA IV in je bezit hebben. Anders moet je het spel aanschaffen op disc (Episodes from Liberty City, deze zit dan samen met The Ballad of Gay Tony in één bundel). Pffff... voor niets mijn geld verspild. Je hebt ook niet goed gekeken hoor. Op Marketplace staat duidelijk "Deze uitbreiding werkt met GTA IV". Ik had het niet gezien. Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Dan moet je goed lezen ik vertrouw dat niet ik koop altijd alles op disc enzo Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Zoals die andere het zeggen: Je moet GTA IV hebben, of je koopt episodes from liberty city, maar los gaat het niet lukken. >>> Door Guardian1980: Fijn, zo'n nutteloze post. Je reageert op iets wat in april al duidelijk was. Niet meer doen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.