SonnyEvans Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Helleu! Wij doen een show genaamd your paparazzi. Hier vragen wij onze kijkers om een idee te geven voor een foto. Een van die ideeen was een foto van de grootste ontploffing die wij op camera konden krijgen. Deze werd wel geinig aangezien er iets bijzonder vreemds gebeurde toen alles ontplofte.. 2:15 is de daadwerkelijke explosie trouwens! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Huh... deze moet je even uitleggen. Ik denk dat het eerder Satan is. Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Satan.. Jezus.. allemaal hetzelfde! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Ziet er goed uit! Daar zit wel potentie in Reageren
mert17 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 ik wil wel meedoen in het filmpjes psn: mertcoban Reageren
Dotz Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Hoe weet je zo zeker dat dat Jezus is? Satan.. Jezus.. allemaal hetzelfde! Reageren
thebig Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Ik heb even enkele berichten uit het topic verwijderd, zo blijft de orde van dit onderwerp behouden. Gelieve in het vervolg enkel on-topic te posten en de 'Rapporteren'-knop te gebruiken indien je vindt dat een ander lid dit niet doet. Een nutteloze discussie starten is helemaal niet nodig, dat zorgt er enkel voor dat leden die de reacties op dit topic willen lezen geïrriteerd worden. Grappig filmpje trouwens, haperde het spel echt zo hard na die ontploffing of was dat gewoon slow-motion? Ga ik alleszins niet proberen Dat die ene trouwens blijft rechtstaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.