Jump to content

[OV] Finale: Sjakie en de Chocoladefabriek.

Recommended Posts

• Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crazy-Ghost

37

• Nyltje

30

• Dexist

24

• Ezra24rct3

18

Geplaatst:

Raise 1.

O ja Nyltje: Als je al 1 keer ehbt gebed in deze ronde en je wilt weer bet doen, dan moet je dat met raise doen :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik ga mee, (krikke heeft gefold toch :puh:?)

en @ ezra, nee nyltje doet het goed, omdat er weer een kaart bij kwam is de ronde weer op nieuw begonnen bij de small blind. er is wel een pot maar nog niks weer ingezet. Dus nyltje kon inzetten(betten), checken,(niks doen) of folden.

en daarop mag er worden geraised(wat jij dus gedaan hebt)

en ik ga vrolijk mee

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst: (bewerkt)

Nu ben ik weer toch? Of komt er nou een kaart bij? Ik begrijp er echt de ballen van. xD

ja jij bent nu weer :puh:, omdat ezra heeft geraised is de inleg niet meer gelijk, jij deed 2, ezra raised 1, dus 3. ik ging mee met 3. Dus jij moet nu Callen(aanvullen tot 3) of folden, of nog meer raisen.

jij bent heletijd laatste en eerste :puh: omdat ezra maar blijft raisen XD

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Misschien moeten we het tijdslimiet maar weg doen. Dan zijn het er gewoon te weinig. Krikke mag nog meegaan met 13 munten. En nyltje ook.

Geplaatst:

Ja niet dat ik het weet xD Nu is Krikke, dus wat die moet moet 'ie zelf maar gaan uitzoeken xD

Geplaatst:

Ja niet dat ik het weet xD Nu is Krikke, dus wat die moet moet 'ie zelf maar gaan uitzoeken xD

Krikke heeft gefold.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...