Dexist Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 (bewerkt) En keer iets heel anders. Dit "spel" of betere naam, simulatie. Ik ga niet te veel zeggen, maar je valt van boord in de zee, en je moet zorgen dat je niet verdrinkt. http://www.sortieenmer.com/ Waarschuwing, het kan op bepaalde stukken schokkend zijn voor sommige mensen. Het is erg realistisch, en daardoor vrij eng. Het is gemaakt om mensen er op te wijzen dat het gevaar van verdrinken op de open zee een stuk groter is dan men denkt. Bewerkt: 24 april 2014 door Dexist Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Ik heb het helemaal tot het einde 'gespeeld' en wat vind ik die andere man een hufter Ik denk dat verdrinken echt een verschrikkelijke dood moet zijn.. Reageren
Michael Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Ik heb het eens geprobeerd, na twee minuten verzoop ik. Echt, wou die man hem dood hebben ofzo? Reageren
Crypteq Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 En daarom draagt men ook een zwemvest, zeker als je op open zee bent. Heb het 6 minuten en 11 seconden vol gehouden, toen stopte die vent ermee, wat ik ook maar probeerde... @hierboven Het gaat om de ervaring. Daarnaast op zee, en zeker met grote schepen of ruw weer, is het niet altijd zo makkelijk om iemand te vinden en/of bereiken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Mooi bedacht en gemaakt. You drowned after 0:00min. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Alles wat hij ziet zijn ook hallucinaties, ook het allerlaatste beeld van charles op het schip. Het laat toch mooi zien hoe snel je vermoeid en in paniek raakt op de open zee. Reageren
thebig Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Dus verdrinken voelt als een muisarm krijgen? Ik hoop dat ik nooit zo'n dood moet sterven, wat een vreemde hallucinaties ook... Reageren
Dexist Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2014 (bewerkt) Dus verdrinken voelt als een muisarm krijgen? Ik hoop dat ik nooit zo'n dood moet sterven, wat een vreemde hallucinaties ook... tja ik denk dat ze het zo gedaan hebben, dat je een idee krijgt hoe snel je vermoeid raakt Bewerkt: 24 april 2014 door Dexist Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Ik vond het wel een intens spel, als ik het zo mag noemen. In iedergeval is het wel logisch dat je een reddingsvest moet dragen, maar jeetje man... Als ik dit "spel" moet geloven verdrink je heel snel. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 dit was heftig, toen hij zn nagel eraftrok hield ik het niet meer en ben ik gestopt. man man man. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 dit was heftig, toen hij zn nagel eraftrok hield ik het niet meer en ben ik gestopt. man man man. Dat was inderdaad best heftig. Daarna gebeurde er niets ergers dan dat, ten minste, tot en met de 4 minuten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 6 minuut en 21 seconden... Ik heb geen arm meer over man man man Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 22 seconden. Maar na al die muisarm verhalen dacht ik: ik ga lekker voor de snelle variant en heb een paar keer gescrold en en toen lekker laten gaan. Kwam op weg naar mijn ondergang nog een lekker ding tegen Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Geplaatst: 26 april 2014 Na 4:01 gaf mijn arm het op. Voortaan toch maar eens zwemvest aan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.