Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 (bewerkt) Vanavond organiseren Nitivity en ik een mini-meeting vanavond om 20:00. Het is een beetje laat, maar het is dan vooral een tussendoortje De deelnemers: -Forumnaam: Ezra24rct3, PSN: Ezra24rct3, headset: ja (Stream!) -Forumnaam: Nitivity, PSN: Nitivity, headset: ja (Stream!) -Forumnaam: taker1987, PSN: taker-mart, headset: nee -Forumnaam: Midasic, PSN: Midasic, headset: ja -Forumnaam: Tjarda1999, PSN: Tjarda1999, headset: ja -Forumnaam: Jochems, PSN: Jochemstobbe, headset: nee -Forumnaam: Bossofzeeland, PSN: Bossofzeeland, headset: ja -Forumnaam: SheldonCooper, PSN: jesperd_1, headset: nee -Forumnaam: KaiSkillz, PSN: Alaska1001, headset: ja -Forumnaam: WillemBever1, PSN: Brouwer_Hdyk, headset: ja -Forumnaam: Bigg_Boss_Tinos, PSN: Bigg_Boss_Tinos_, headset: ja -Forumnaam: Sabientje1995, PSN: Sabientje1995, headset: ja. - - - - Als je mee wilt doen moet je het onderstaande lijstje even invullen: Forumnaam: PSN: Headset: ja/nee Tot vanavond! Bewerkt: 25 april 2014 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 ik zal er bij zijn psn: taker-mart ik hoop dat deze meeting minder chaotisch word , misschien kunnen jullie de regels hier vermelden en vanavond als iedereen er is nog ff duidelijk tegen iedereen zeggen zodat het een normale gezellige meeting word Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Je staat in de lijst, heb je en headset of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Je staat in de lijst, heb je en headset of niet? ooh neei sorry geen headset beschikbaar denk ik , heel misschien dat mijn logitech werkt , ik laat het je nog ff weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
midasic Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Im in! Ja, heb een headset. Psn is midasic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
taker1987 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Psn is midasic 2 berichten onder elkaar je kan ook je bericht bewerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Psn is midasic 2 berichten onder elkaar je kan ook je bericht bewerken Haha ja Maar je staat er in Midasic! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 ikke ikke tjarda1999 headset als die werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Wat gaan jullie doen bij de meeting? Wellicht heb ik wel interesse.. PSN: Jochemstobbe Headset: Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Vooral free roam. Maar ik zet jullie er ff bij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Vooral free roam. Maar ik zet jullie er ff bij! Top. Als we elkaar maar niet gaan afknallen enzo, vind ik 't goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Ik zal erbij zijn! Psn: bossofzeeland Headset: ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Ik heb er erg zin in. Komt dit op YouTube? Lijkt me leuk als we gewoon een beetje met z'n allen gaan rondrijden in onze auto's, zonder te schieten/ beuken op elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 SheldonCooper jesperd_1 nee Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar ik doe mijn best. Misschien regels? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Ik heb er erg zin in. Komt dit op YouTube? Lijkt me leuk als we gewoon een beetje met z'n allen gaan rondrijden in onze auto's, zonder te schieten/ beuken op elkaar. Natuurlijk komt dit op YouTube! SheldonCooper jesperd_1 nee Ik weet nog niet zeker of ik kan, maar ik doe mijn best. Misschien regels? Ik voeg je ff toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.