Ezra24rct3 Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Ik zat in die laaste lap en haalde hem in 1 keer met een motor, en werd toen DNF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Waarom werd ik niet geinvite? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Waarom werd ik niet geinvite? Omdat je je 6 minuten voor de meeting pas had aangemeld waarschijnlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Waarom werd ik niet geinvite? Omdat je je 6 minuten voor de meeting pas had aangemeld waarschijnlijk. Wie was diegene die jouw stem raar noemde? Ik vond juist de stem van diegene die dat zei, raar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2014 Waarom werd ik niet geinvite? Omdat je je 6 minuten voor de meeting pas had aangemeld waarschijnlijk. Wie was diegene die jouw stem raar noemde? Ik vond juist de stem van diegene die dat zei, raar. Haha dat was sabientje, maar ze zei niet dat m'n stem raar was, maar dat ze mij makkelijk kon herkennen aan de stem omdat hij 'anders' was Buiten dat vond ik het een hele leuke en geslaagde meeting! Top! Ging m'n verwachtingen te boven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Ik ga de live stream vanmiddag uploaden naar YouTube! Dit gaat wel z'n 4 uur duren, maar hij is dan ook 2 uur lang! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 Ik was em na 10minuten eruit gelaggd. Ik kon daarna ook niet meer joinen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 (bewerkt) Het was inderdaad een best geslaagde meeting! Alleen jammer dat hij (bij mij iniedergeval) soms laggde, maar goed. Bewerkt: 26 april 2014 door Jochems Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=jFLxPQspJRY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jochems Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2014 13:46 ga ik er met je auto vandoor :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.