SonnyEvans Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Hoi hoi, Ik heb vanavond hulp nodig voor een parody op GTA Online. Als je wilt, check eerst deze video Je snapt hem denk ik al.. alleen ik wil zo veel chaos om me heen als mogelijk terwijl ik dit nummer karoake meezing over straat Stuur een berichtje naar mijn Xbox GT A Dragon Fart en dan gooi ik je op de lijst (Je moet wel Engels kunnen by the way, ik speel met Amerikanen en Engelsmannen ) Hoop dat ik van je hoor! Groetjes Sonny Reageren
taker1987 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 hoe laat gaan jullie dit doen ?? ik wil wel mee helpen met chaos creëren , weet alleen niet of ik een headset tot beschikking heb , ik kan jullie wel gewoon horen overigens . Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2014 hoe laat gaan jullie dit doen ?? ik wil wel mee helpen met chaos creëren , weet alleen niet of ik een headset tot beschikking heb , ik kan jullie wel gewoon horen overigens . nu Reageren
thebig Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Is een goed lied, ga je het resultaat hier posten? Ik kan je helaas niet helpen, ik speel op PS3. Reageren
SonnyEvans Geplaatst: 26 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2014 Nou tijdens de opnames.. ging het ietsje anders,, Dut is het resultaat Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Geplaatst: 26 april 2014 Je hebt echt een grappig Amerikaans accent Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Ik zat in Londen (was echt geweldig btw) toen je dit poste, anders had ik wel meegedaan. Je mag me wel toevoegen op PSN, als je dan weer hulp nodig hebt doe ik mee, Mijn naam is LionOfHolland en ik heb een headset Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.