Nyltje Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Wat zijn de geruchten wanneer Gta V op de pc komt? Ik had alleen gehoord deze lente, maar weet iemand ook wanneer? (welke maand bijvoorbeeld) Graag dan ook een bron erbij plaatsen of waarvan je het hebt. Nyltje. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Dit is het enige nieuwtje wat ik voor je heb: Klik Reageren
Dexist Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Voor zo ver ik weet is er nog geen datum. Maar je kan het beste gewoon de site van rockstar zelf in de gatrn houden. Dan weet je het meteen en is het ook officieel Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Verwacht maar niet dat hij nog deze lente zal uitkomen omdat anders de fabrieken het allang hadden uitgelekt dat ze in de maak zijn en verstuurd zullen worden. Zelf verwacht ik rond juni pas nieuws te horen van Rockstar wanneer hij uitkomt Reageren
Mocrotunus Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Op GameMania is die al te preorderen (ze basseren zich wss op enkele feiten), maar het kan: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=26695 Reageren
nightslayer Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Zal wel ng tijdje duren.... metcal die glitches en bugs ..... Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 GTA Online op de computer zal helemaal leuk worden met al die hackers Reageren
JohanManke Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 We zullen moeten geduld hebben. Misschien komt het precies 1 jaar na de release van GTA V. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Over het algemeen 8 maanden na de release. Dat zou in dit geval volgende maand zijn Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Als er ook maar iets bekend was, had je dat echt wel op de frontpage van GTAGames.nl kunnen lezen, Nyltje. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Ja, maar daar komen meestal alleen bevestigde dingen op Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Ja, maar daar komen meestal alleen bevestigde dingen op Dat zijn juist de dingen die je moet weten, geruchten vind je al genoeg op google en youtube en hebben dus geen nut op de frontpage. Reageren
stefie10 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Wat ik heb gehoord en gelezen op internet is dat Gta V op pc zeker gaat uitkomen alleen pas einde van dit jaar. ( ik weet niet of deze info correct is :/) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Wat ik heb gehoord en gelezen op internet is dat Gta V op pc zeker gaat uitkomen alleen pas einde van dit jaar. ( ik weet niet of deze info correct is :/) Als je daar de bron van kunt vinden, dan graag even delen Reageren
JJ-B Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Ik vraag me af of er wel een pc-versie komt. Misschien over een tijdje als het is uitgemelkt op de consoles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.