Dotz Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Hallo beste graphicussen van GTAf ! Ik heb wederom een verzoekje, wellicht dat er nog meer verzoekjes rondom deze aanvraag komen :$ ! Het verzoek luidt als volgt: Zou iemand onderstaande volleybal in het Jägermeister-logo kunnen verwerken? De bedoeling is dat het Latijnse kruis (†) uit het logo vervangen word door de volleybal. Het Jägermeister-logo: De volleybal: Reageren
Rutger. Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 (bewerkt) Ben er mee bezig! Edit: Bij deze: Bewerkt: 25 april 2014 door Rutger. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 (bewerkt) Zoiets? Bewerkt: 25 april 2014 door ERRWINS Reageren
Rutger. Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Ook nog maar even een versie met transparante achtergrond: Reageren
Dotz Geplaatst: 25 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Wauw, dat was snel, ik vind ze alledrie heel mooi! Hier kan ik voorlopig wel wat mee! Bedankt jongens! Wie weet doe ik binnenkort nog een dergelijk verzoekje! Reageren
Recruut Geplaatst: 26 april 2014 Rapport Geplaatst: 26 april 2014 nu we toch bezig zijn, kan iemand voor mij misschien hetzelfde maken, maar dan dat van het jagermeister logo de hele achtergrond een volleybay is, en dan die strepen weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.