giogta5 Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Ik heb een gek probleem, want als ik Franklin wil zijn krijg ik in beeld switch unavailable en hetzelfde geldt als ik het bij Micheal doe heeft iemand enig idee hoe dat kan en hoe ik er kan voor zorgen dat ik wel weer kan omruilen. Mijn laatste missie was Nervous Ron voor als dat meespeelt. Reageren
Michael Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 Dan kan het wezen dat de charachters aan het schuilen zijn voor de diamantenroof. Na de diamantenroof zal je namelijk een tijdje niet meer met hun kunnen spelen, maar na een aantal missies zal je wel weer met hun kunnen spelen. Reageren
Niked Geplaatst: 25 april 2014 Rapport Geplaatst: 25 april 2014 ja gewoon verder de missies doen Reageren
IKKA Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 later krijg je ook nog dat je ff niet naar de stad kan gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.