Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is een goede signature alleen heeft het niet de standaard formaat van een signature maar dat terzijde. Persoonlijk zou ik de Smudge nog verder bewerken en dan Inna meer naar de voorgrond halen. Nu lijkt het alsof je het alleen een beetje hebt uitgeveegd en het daarbij hebt gelaten. Gemiste kans helaas.

Geplaatst:

Een aardige poging, ik vind hem best tof. Ik krijg het idee dat met de uitstraling van de dame je een soort van 'mystieke' en zachte effecten rondom haar hebt proberen te creëren, en daar vind ik dat je het degelijk hebt gedaan. Ik ben vooral te spreken over het witte in combinatie met het - niet zwarte, dat bestaat niet - maar 'minder' witte licht. Wel zou ik je aanraden de kleuren die je erin stopt aan beide kanten toe te voegen, wat meer symmetrie qua kleuren zou deze signature geen kwaad doen.

Al met al: leuk werkje. Schroom niet om nog 'ns Photoshop te openen, Visser. :)

Geplaatst:

Tof om te zien dat je er wat mee gedaan hebt.

Zou alleen nig wat aan je smudge instellingen gaan rommelen in combinatie met amdere brushes..

Ook mis ik wat diepte.. sharpen de render wat meer.

Je smudge strepen gaan alle kanten op wat je flow verstoort..

Ik mis nog een lightsource boven haar hoofd wat een duidelijke fx in de signature brengt waardoor je aandacht meteen na de render gaat.

Ook even kijken na je tekst. Plaatsing is goed.. uitwerking wat minder.

keep going!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...