Jump to content

Gta online - Staying alive!


SonnyEvans

Recommended Posts

Nou na 2 dagen non stop opnemen hebben wij een creatief hoogstaand product proberen weg te zetten.

Met diverse profesionele zijn wij aan de slag gegaan en na bloed zweet en tranen is dit het resultaat geworden

Waarschuwing: Expliciet gebruik van zoom op bipsen van zowel vrouwen als mannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt nu al enkele filmpjes gepost en ik vind het zeker leuke filmpjes, alleen spijtig dat je soms mensen van het team hoort praten in de achtergrond, of dat je net een trofee behaalt en er een pop-up verschijnt. Normaal kan je zo'n dingen uitschakelen en het ziet er toch net ietsje beter uit als dat gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het misschien een idee dat je een algemeen topic maakt waarin je al je video's kwijt kunt? Dan heb je ook overzicht :)

beter ja

.

Na een paar van je filmpies te hebben gezien kan ik je vertellen dat je er een nieuwe abonnee bij hebt :tu:

Dankje!

Je hebt nu al enkele filmpjes gepost en ik vind het zeker leuke filmpjes, alleen spijtig dat je soms mensen van het team hoort praten in de achtergrond, of dat je net een trofee behaalt en er een pop-up verschijnt. Normaal kan je zo'n dingen uitschakelen en het ziet er toch net ietsje beter uit als dat gebeurt.

Klopt.. zijn details die ik nogal vaak vergeet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...