Jump to content

R.I.P Benny


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Ik was wat aan het rond aan het rijden door los santos en ik kwam toen op een plek waar ik nog never nooit was geweest. Er stond hier en daar wat graffity op de muren waaronder de tekst: R.I.P Benny. Ik ben wat gaan zoeken op internet waar die naam vandaan kwam (onder de naam GTA) en ik kreeg gelijk GTA San Andreas tegen. Wat blijkt; Benny is de man die je in de gta san andreas mission ''key to her hearth'' om moet leggen (na het achtervolgen, de man met de dildo) ook al is dit een best kleine easter egg, ik wilde hem toch met jullie delen. :*D

post-139489-0-09735900-1398586331.jpg

post-139489-0-55357100-1398586340.jpg

post-139489-0-83387900-1398586347.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk. De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S. Je hebt keurig het punt in de kaart aangegeven waar die foto is gemaakt, en naar mijn weten is die plek geen woonwijk, waar je Benny vermoordt. Ik denk dat hier wel iets achter zit, maar niet dat het iets te maken heeft met de Benny die je in GTA SA vermoordt. Dat neemt niet weg dat het wel goed gevonden is :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk. De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S.

Het maakt niks uit dat het in Las Venturas is gebeurd, en niet in Los Santos... De screens zijn bijna allemaal van een andere persoon op YouTube, Dynasty die meer van dit soort ''Easter Eggs'' vind in Grand Theft Auto V. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk. De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S.

Het maakt niks uit dat het in Las Venturas is gebeurd, en niet in Los Santos... De screens zijn bijna allemaal van een andere persoon op YouTube, Dynasty die meer van dit soort ''Easter Eggs'' vind in Grand Theft Auto V. :7

Dus het is in principe niet 'zelf gevonden'? :7
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk. De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S.

Het maakt niks uit dat het in Las Venturas is gebeurd, en niet in Los Santos... De screens zijn bijna allemaal van een andere persoon op YouTube, Dynasty die meer van dit soort ''Easter Eggs'' vind in Grand Theft Auto V. :7

Dus het is in principe niet 'zelf gevonden'? :7

In principe is dat dus inderdaad niet, het kan best zijn dat de persoon zelf hem heeft gevonden en dan geen foto's kon maken om een aantal anderen te gebruiken van het internet, het kan ook best zijn dat de persoon hem niet heeft gevonden en dan enorm veel topics aanmaakt met Easter Eggs die hij zelf niet heeft gevonden, daar kan ik niet over oordelen. Maar als ik een Easter Egg vind op het internet probeer ik wel altijd de bron te vermelden, zodat deze persoon dan ook nog wordt gewaardeerd. Dus, zoals gezegd. Daar kan ik niet over oordelen... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk. De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S.

Het maakt niks uit dat het in Las Venturas is gebeurd, en niet in Los Santos... De screens zijn bijna allemaal van een andere persoon op YouTube, Dynasty die meer van dit soort ''Easter Eggs'' vind in Grand Theft Auto V. :7

Dus het is in principe niet 'zelf gevonden'? :7

In principe is dat dus inderdaad niet, het kan best zijn dat de persoon zelf hem heeft gevonden en dan geen foto's kon maken om een aantal anderen te gebruiken van het internet, het kan ook best zijn dat de persoon hem niet heeft gevonden en dan enorm veel topics aanmaakt met Easter Eggs die hij zelf niet heeft gevonden, daar kan ik niet over oordelen. Maar als ik een Easter Egg vind op het internet probeer ik wel altijd de bron te vermelden, zodat deze persoon dan ook nog wordt gewaardeerd. Dus, zoals gezegd. Daar kan ik niet over oordelen... :puh:

gast, je wist zelf niet dat ie bestond, ik heb hem zelf OOK gevonden maar ik haal de foto's altijd uit video's
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me sterk. De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S.

Het maakt niks uit dat het in Las Venturas is gebeurd, en niet in Los Santos... De screens zijn bijna allemaal van een andere persoon op YouTube, Dynasty die meer van dit soort ''Easter Eggs'' vind in Grand Theft Auto V. :7

Dus het is in principe niet 'zelf gevonden'? :7

In principe is dat dus inderdaad niet, het kan best zijn dat de persoon zelf hem heeft gevonden en dan geen foto's kon maken om een aantal anderen te gebruiken van het internet, het kan ook best zijn dat de persoon hem niet heeft gevonden en dan enorm veel topics aanmaakt met Easter Eggs die hij zelf niet heeft gevonden, daar kan ik niet over oordelen. Maar als ik een Easter Egg vind op het internet probeer ik wel altijd de bron te vermelden, zodat deze persoon dan ook nog wordt gewaardeerd. Dus, zoals gezegd. Daar kan ik niet over oordelen... :puh:

gast, je wist zelf niet dat ie bestond, ik heb hem zelf OOK gevonden maar ik haal de foto's altijd uit video's

Ik heb dat nergens in mijn berichten gezegd, dus dat interpreteer jezelf dus nu.

Het lijkt mij verstandig om deze discussie even te voorzetten via een PM, aangezien een topic van je gesloten is zoals deze discussies en ik heb geen zin om hier een flamewar te hebben over een topic. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we misschien eens meer focussen op de Easter Egg zelf?

De missie Key to her heart in GTA SA speelt zich af in Las Venturas in niet in L.S.

In feite is dat niet zo belangrijk, in IV hangt er een muur met meerdere eerspreuken naar de vorige protagonisten terwijl het merendeel van hun leven niet in Liberty City afspeelt. Benny hoeft daarbij ook niet afkomstig te zijn van Las Venturas zelf en het zou EE-gewijs een grapje kunnen zijn van CJ toen hij terugkeerde naar LS.

Vele mogelijkheden, maar we kunnen niet echt zeggen welke echt waar is.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik dat er teveel heisa wordt veroorzaakt als er een bepaalde naam op een muurtje ed komt te staan. Van dat muurtje van GTA IV snap ik nog wel dat daarmee de vorige protagonisten werden bedoeld. Maar in de USA (dus ook in de GTA-universe) leven wel meer Bennys. Stel dat er op het muurtje John had gestaan. Hadden we dan maar meteen moeten denken dat John Marston van RDR wordt bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik dat er teveel heisa wordt veroorzaakt als er een bepaalde naam op een muurtje ed komt te staan. Van dat muurtje van GTA IV snap ik nog wel dat daarmee de vorige protagonisten werden bedoeld. Maar in de USA (dus ook in de GTA-universe) leven wel meer Bennys. Stel dat er op het muurtje John had gestaan. Hadden we dan maar meteen moeten denken dat John Marston van RDR wordt bedoelt?

ja... :7
Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik dat er teveel heisa wordt veroorzaakt als er een bepaalde naam op een muurtje ed komt te staan. Van dat muurtje van GTA IV snap ik nog wel dat daarmee de vorige protagonisten werden bedoeld. Maar in de USA (dus ook in de GTA-universe) leven wel meer Bennys. Stel dat er op het muurtje John had gestaan. Hadden we dan maar meteen moeten denken dat John Marston van RDR wordt bedoelt?

Dacht ik ook al, kan net zo goed een andere Benny zijn. Na een korte zoektocht kwam ik ook nog de Benny van GTA IV tegen, een lijfwacht van Gracie Ancelotti. Misschien ziet iemand een verband met de tekens die eromheen staan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan iedere benny zijn die er maar is maar de vraag is: waarom staat het er en waarom juist de naam benny...

Dat is wat ik bedoel, ik denk dat deze EE gewoon random is en er niet een specifieke reden is waarom er Benny staat. Er had net zo goed John kunnen staan in mijn ogen.
Link to comment
Delen op andere websites

Maar er staat dus Benny. Kijk, Rockstar is geen ontwikkelaar die zijn steden of omgevingen vult met willekeurige dingen. Over elke sprite, afbeelding of logo is nagedacht wat er dus toe leidt dat er zo veel Easter Eggs in al hun games verstopt zitten. Op zich hoeft deze Benny dus niet specifiek te verwijzen naar de Benny uit SA of de Benny uit IV. Maar het punt blijft dat Rockstar hier RIP Benny heeft geschreven met een bepaalde reden. Het zal geen grote EE zijn, zeker niet, maar er zit altijd een reden achter en dat mag je nooit vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...