johncolt Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 hallo, ik ben nieuw hier. heb sinds gister mijn 1e PS gekocht,een PS2, en wil daarvoor een bepaald GTA spel kopen waar tenminste 1 bepaalde auto in voorkomt, zie bijlage. wie kan mij helpen? >>> Door thebig: Topic verplaatst.<<< Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Dit is het enigste wat in de buurt komt van deze auto.. Deze auto zit in Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned Reageren
joshua22 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Dit is het enigste wat in de buurt komt van deze auto.. Deze auto zit in Grand Theft Auto IV: The Lost And Damned die heb je alleen niet op de ps2. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Het enige wat er dan voor jou in de buurt komt is de Blista Compact, die te vinden is in Vice City en San Andreas. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Het enige wat er dan voor jou in de buurt komt is de Blista Compact, die te vinden is in Vice City en San Andreas. Wat ik stiekem een betere kandidaat vind, is de Club uit San Andreas, het geheel klopt iets meer maar deze is overduidelijk gebaseerd op de Golf 2. De Blista is overduidelijk een Honda CRX, maar beide hebben verder weinig overeenkomsten verder behalve de grootte en voorwiel aandrijving. De Flash is ook nog een mogelijkheid qua vorm/aandrijving, maar de kritische punten verschillen toch behoorlijk. De Rhapsody is gebaseerd op de AMC Pacer, welke qua vorm en grootte redelijk in de buurt komt, maar hij is achterwiel aangedreven dus dat klopt ook niet geheel, en de Episodes zijn inderdaad niet te spelen op de PS2. Reageren
johncolt Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2014 (bewerkt) dat zijn niet helemaal de auto's die ik bedoel.. kan iemand dan wel vertellen uit welk spel het plaatje komt? en in welke gta andere mitsubishi's dan lancer evo of andere moderne types voorkomen? Bewerkt: 27 april 2014 door johncolt Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 het spel van de Mirage 1400GLX is gran turismo 4, verder kan ik je helaas niet helpen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Oww, op die fiets. Plaatje is zoals Sir_Ballas al vertelde van Gran Turismo 4, welke uit eind 2004 stamt. Dus de nieuwste modellen die erin zitten zijn tot ongeveer 2005, latere en recentere Gran Turismo spellen zijn op de PS3 gekomen. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Bij gran turismo 6 heb je bijna elk type van Mitsubishi. Deze bestaat alleen voor de PS3. Reageren
johncolt Geplaatst: 9 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 (bewerkt) Sir_Ballas en GolfG60 THanx! ondertussen heb ik dat spel gekocht. enn... bij een andere aankoop een GTAspel erbij gekregen nl : GTA San Andreas ! is dus mijn 1e GTA. Bewerkt: 9 mei 2014 door johncolt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Sir_Ballas en GolfG60 THanx! ondertussen heb ik dat spel gekocht. enn... bij een andere aankoop een GTAspel erbij gekregen nl : GTA San Andreas ! is dus mijn 1e GTA. Haha, stiekem hoop ik nu dat je veel meer plezier aan GTA San Andreas gaat beleven dan Gran Turismo Laat het maar op het forum weten. Reageren
JJ-B Geplaatst: 26 mei 2014 Rapport Geplaatst: 26 mei 2014 GT4 ook vroeger op de ps2 gespeeld toen ik klein was. Een vd leukste PS2 games. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.