Jump to content

Vice City (Pole Position Stickers) Easter Egg.


Michael

Recommended Posts

Vandaag reed ik weer eens door Los Santos, om eens lekker foto's te maken. Toen ik er wat zat van werd besloot ik eens iets anders te doen, Easter Eggs zoeken. Ik heb er vandaag weer twee leuke gevonden. :)

3_zps1ff9fde8.jpg

Ik ben er niet zeker van, maar er was altijd een hotel in San Fierro waar je Valet Parking kon doen, het Vank Hoff Hotel, bij het financiele district. Toen ik in Del Perro aan het rijden was zag ik een juwelier die zichzelf Vankhov noemt. Nou kan dit gewoon toeval zijn, maar ik had het wel meteen in mijn hoofd met het idee.

IMG00138-20140427-1253_zps764e51b5.jpg

IMG00137-20140427-1252_zps2671f728.jpg

Meteen een hele leuke, toen ik met Trevor aan het spelen was zag ik een Telefoonkast aan de exterior van de club waar Trevor vaak heen gaat, de Yellow Jack Inn. Ik zag twee stickers op de kast, en toen zoemde ik even in met mijn sniper. Toen zag ik het logo van Pole Position, met een rode streep. Iedereen kent Pole Position wel, de club van Vice City. Ik heb geprobeerd om een foto te maken met mijn iFruit, maar die zag het helaas niet zitten. De foto was nauwelijks zichtbaar, daarom dus op deze manier via mijn BlackBerry. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het klopt wel wat je bij de eerste EE zei. Vank Hoff was idd een hotel in San Fierro in GTA SA. En het betekent ook 'aftrekken'

Iedereen kent Pole Position wel, de club van Vice City.

Nou, ik ken die hele club niet dus over deze EE kan ik niks zeggen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik ken die hele club niet dus over deze EE kan ik niks zeggen :7

Heb jij wel ooit eens geprobeerd om een oude Grand Theft Auto te spelen? :clown:

pole_position_6.jpg

Pole Position is dus een stripclub, in Vice City. Je kan meer informatie vinden op WikiGTA hierover, aangezien ik geen zin heb om een heel boek te schrijven over Pole Position. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik ken die hele club niet dus over deze EE kan ik niks zeggen :7

Heb jij wel ooit eens geprobeerd om een oude Grand Theft Auto te spelen? :clown:

>>> Door Hanneswasco: Grote afbeelding uit citaat gehaald. Gelieve in het vervolg grote lappen tekst en/of afbeeldingen uit een quote te halen, dit verlengt de pagina alleen maar onnodig.<<<

Pole Position is dus een stripclub, in Vice City. Je kan meer informatie vinden op WikiGTA hierover, aangezien ik geen zin heb om een heel boek te schrijven over Pole Position. :7

Jazeker, ik heb GTA III, GTA LCS, GTA VCS en SA gespeeld. Alleen VC ontbreekt nog in dat lijstje, en in VCS is die club me niet opgevallen als hij er überhaupt inzit.
Link to comment
Delen op andere websites

in VCS is die club me niet opgevallen als hij er überhaupt inzit.

Die zit inderdaag gewoon in VCS.

Pole Position heeft overigens ook een Bleeter account, dus de club bestaat nog. Wie weet zien we hem ooit nog terug ;)

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...