evan97 Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 Zou iemand de missie A Revenger's Tragedy voor me kunnen doen? Ik heb het heel vaak geprobeerd maar steeds lukt het niet. Het is voor de PC Alvast Bedankt Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 april 2014 Rapport Geplaatst: 27 april 2014 (bewerkt) EDIT: Heb helaas niet kunnen helpen omdat ik de savegame niet kon laden Bewerkt: 27 april 2014 door ERRWINS Reageren
evan97 Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Ja idd helaas. Is er iemand anders die me zou kunnen helpen? Gr Evan Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Bij het opstarten van het spel krijg ik ook de melding dat de savefile beschadigd is. Ben je zeker dat je met XLiveless gespeeld hebt? Maar goed, na even prutsen heb ik 'm "werkend" gekregen. Daarnaast is de savefile laatst aangepast op 14 november 2011, en heb je in de savegame net de missie No.1 gedaan en is A Revenger's Tragedy nog lang niet beschikbaar. Heb je wel de juiste savefile geupload? Reageren
evan97 Geplaatst: 2 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2014 Ik had idd de verkeerde. Ik had die uit documenten en het moest uit Appdata zijn. Nou is het wel de goeie als het goed is Gr Evan SGTA400.rar Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 mei 2014 Rapport Geplaatst: 3 mei 2014 Uit de AppData betekent zonder XLiveless, ik vermoed dat je de vorige keer de savegame uit AppData gehaald hebt en deze uit je documenten is? Goed, ik heb de missie gehaald voor je. Hieronder is de nieuwe savegame: SGTA400.zip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.