Jump to content

Races te makkelijk?


Dutchy3010

Recommended Posts

Na het uitspelen van de storyline afgelopen september/oktober, ben ik nu bezig met de 100%. Daarvoor moet je ook een aantal races doen. Deze races, zeker de offroad races, heb ik met twee vingers in de neus en GENOEG foutjes gehaald. Wat vinden jullie? Zijn de races te makkelijk? Ik vind van wel... Zeker aangezien ik echt een slechte racer ben en dan nog de races makkelijk haal...

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn inderdaad makkelijke races en er zijn ook weinig races. Als je naar GTA SA keek heb je een 10-tal races per stad, hier zit je er na 5 al door. Dan is het niet zo erg dat je eens een makkelijke met een moeilijke race afwisselt. Sommige races heb ik echt een aantal keer opnieuw moeten doen voordat ik ze kon halen, omdat je zo makkelijk uit de bocht ging en het dan om zeep was. Bij GTA V heb ik inderdaad ook weinig moeite gehad, het moeilijkste aan de races was wachten tot je ze kon spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

De singleplayer races in GTA5 haal je inderdaad te makkelijk. Zelfs als je veel foutjes maakt en eigenlijk de gehele race laatste staat kan je nog last minute voorbij iedereen rijden.

In GTA4 vond ik sommige races nog wel lastig, vooral door de minder makkelijke besturing van de auto's. Daarnaast heb ik het idee dat de wagens in GTA5 in de race niet op maximale snelheid rijden en dus langzamer gaan rijden als je achter staat.

De races in GTA Online bevatten nog wel wat niveau, maar dat komt natuurlijk omdat je het tegen andere mensen speelt en de parcours diverser zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook het idee dat de races eenvoudig te voltooien zijn. Ik ben normaal erg slecht in races en vermijd de activiteiten zelfs liever, maar als je er eenmaal een paar hebt gedaan merk je dat het niet eens verschil maakt of je nou goed of slecht kunt rijden. Er had van mij gerust meer uitdaging in mogen zitten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het met je eens, meeste races zijn veel te makkelijk.

Races zijn inderdaad vrij makkelijk, zelfs in Online nog, mits er niet keihard gebeukt wordt.

Maar dat het online nog erg makkelijk is, komt vooral door de opties: "slipstream" en "catch up".

Wanneer je deze uitschakelt dan is het al een stuk lastiger.

Maar online zijn er maar weinig die niet gaan beuken. En zeg nou zelf; Wanneer je in het begin van een race zodanig gebeukt wordt dat je ver achteraan ligt, dan is het toch wel net zo handig dat je ze op een gegeven moment nog in kan halen en wraak nemen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In singleplayer zijn de races inderdaad zeer makkelijk. De autos wachten ook op je. Ik maakte eens een grote fout bij zo'n race en kwam toch wel een halve ronde achter te liggen. Maar ik kon de auto's daarna toch makkelijk weer bijhalen.

Link to comment
Delen op andere websites

In singleplayer zijn ze inderdaad veel te makkelijk. Alleen de laatste race in Vespucci heb ik over moeten doen, omdat ik net met Franklins hoofd een lantaarnpaal schampte. Gevolg: wasted :(

Link to comment
Delen op andere websites

De races in GTA V zijn inderdaad veel te makkelijk als je een beetje getunde auto hebt. In GTA: Online zijn deze races veel moeilijker omdat je dan te maken hebt met verschillende klassen spelers en verschillende auto's die veel sneller zijn dan de auto's in GTA V.

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal mee eens. Elke race heb ik ook met twee vingers in de neus gehaald. Erg jammer, aangezien er wat mij betreft wel een beetje competitie in mag zitten.

Sowieso zijn de zij-missies niet heel erg moeilijk. Ik heb bijvoorbeeld ook nog nooit een parachute-sprong opnieuw moeten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Races zijn inderdaad te makkelijk. Elke race heb ik zonder problemen gewonnen. Wat me wel steeds opviel, en wat me ook vaak irriteerde was dat alle tegenstanders veel te snel terug kwamen, al reed ik 10 km verderop. Ze kwamen steeds terug, maar haalde me niet in, dus bleven ze zeg maar een meter of 500 achter me rijden. Dat was echt zo onrealistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

De Bike-race heeft nog wel best zijn uitdaging, maar de andere zijn vrij makkelijk. Uiteindelijk kan ik er nog wel mee leven, hetgene dat me vooral stoort is het gebrek aan een groot aantal races. In de vorige games had je er echt wel hopen, hier is dat toch ietsje lager. Begrijpelijk, de map kan 's nachts nu eenmaal niet helemaal gevuld staan met lokale events en de daarbij horende fans, maar wat meer optionele races (zoals in IV via Brucie) zouden zeer welkom geweest zijn. Ik race graag en zeker aangezien je zelf je voertuig in mekaar kunt steken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...