Jump to content

Races te makkelijk?


Dutchy3010

Recommended Posts

De meeste races waren inderdaad best wel makkelijk. Sommige races waren nog redelijk lastig, maar die had ik ook in 1 keer gedaan. Ik geloof een boot race en nog een race. Jammer dat je het niet op Hard kan zetten of nog moeilijker. Ook hadden er meer races bij gekund, voornamelijk met super/sports cars. Ik geloof dat er maar 6 races waren te doen met snelle wagens. Ze mogen bij de volgende GTA daar weer goed aan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

De Bike-race heeft nog wel best zijn uitdaging

Bedoel jij de offroad race op een bike? Want die vond ik juist zo makkelijk...niet normaal. Met 100 fouten en rustig rijden won ik de race nog. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel jij de offroad race op een bike? Want die vond ik juist zo makkelijk...niet normaal. Met 100 fouten en rustig rijden won ik de race nog. :7

Ik denk dat je bij die race de mogelijkheid hebt tussen Motor en Quad, maar dat terzijde. Ik bedoel de laatste straatrace in Vespucci. De moeilijkheid zit hem vooral in het feit dat je met een motor rijdt (en de daarbij komende gevaren) dus die is best lastig.

Link to comment
Delen op andere websites

De races waren niet echt een grote uitdaging en eigenlijk gewoon veel te makkelijk. Er waren misschien een paar bochten die je de eerste keer slecht neemt, maar verder heel goed te doen, te goed te doen. De enige "race" die moeilijk was was de laatste marathon, en dat was niet eens een race, en vooral als na 21 minuten je playstation uitvalt :muur: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de races in de GTA singleplayer eigenlijk nooit zo moeilijk gevonden. Gewoon rijden en profiteren van de fouten van je tegenstanders, dan kan je zelfs als je zelf niet vlekkeloos rijd toch winnen. Uiteraard wordt dat bij korte races al wat lastiger, maar echte moeilijke races zijn er eigenlijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...