RedNeck Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 heey beste forummertjes ik zoek al heel lang naar een cornrow met een baardje erbij weet iemand waar je die kan krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) De Cornrow kunje krijgen bij Old Reece. Tegenover de pizza stack waar je ook in de missie: Ryder heengaat. Baardje weet ik niet. Kijk in het verolg ook in de Walktrough bij Kappers PS: je sig is wel erg groot.. @Meneer Euro Sorry, ik heb geen zin om dood te vallen, prettige dag verder . Bewerkt: 20 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 dat wist ik al maar ik had een keer een plaatje van iemand gezien en toen had een cornrow met een baardje rond de mond kan het een mod zijn of zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Je kunt geen cornrow+baard hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B-Dup Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 blonde cornrow is wel cool of groen haar B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 zoalsbig smoke al zei cornrow kun je krijgen tegenover de piza stack. (missie met reyder) (ook al genoemd) Een baardje kun je daar ook krijgen B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) *Gecensureerd Bewerkt: 20 juli 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Man,ga weg als je dit maar kan zeggen. Big smoke heeft je niks misdaan en exabyte ook niet? En waarom doe je zo? We hebben je toch dikwijls geholpen. Wy? Bewerkt: 20 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 zoalsbig smoke al zei cornrow kun je krijgen tegenover de piza stack. (missie met reyder) (ook al genoemd) Een baardje kun je daar ook krijgen B) ik bedoel een cornrow met baardje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Kan je niet krijgen. Was toch al gezegd? Srry. Bewerkt: 20 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) zoalsbig smoke al zei cornrow kun je krijgen tegenover de piza stack. (missie met reyder) (ook al genoemd) Een baardje kun je daar ook krijgen B) ik bedoel een cornrow met baardje dat kan helaas niet, check de post van gertjeu en dat van Renne greetz jowx Edit: Renne was me 15 seconde voor Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 zoalsbig smoke al zei cornrow kun je krijgen tegenover de piza stack. (missie met reyder) (ook al genoemd) Een baardje kun je daar ook krijgen B) ik bedoel een cornrow met baardje Gertjeu Je kunt geen cornrow+baard hebben. Daar staat het . Het is niet mogelijk om een Cornrow en baardje te hebben. Waarschijnlijk had je vriend toen een ander kapsel dat geen Cornrow is. Zoek anders in de lijst die ik heb gegeven in mijn eerste post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 dan zal het dat wel zijn tx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Maar ik had het ook gezien bij die plaatjes van de skins van Se7en dan heeft hij een cornorow en baardje.Je moet ff bij gta sa skins kijken kijk naar die skins van Se7en dan zie je dat hij wel een cornrow met baardje heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Bedoel je bij deze skin? Tja, dan zou ik het aan Se7en vragen. Hij weet het dan wel. En anders probeer je gewoon alle kapsels waar "beard" bij staat en als je de goede hebt gevonden dan neem je die. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.