Trax Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Ja, die heb ik er zelf bijgemaakt Dit is hem als het goed is: cornrows.txd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 hey se7en ik heb dat ding gedownload en wat moet ik doen om hem in het spel te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 ik snap het echt nog steeds niet die img tool snap ik voor geen meter ik heb dat ding gedownload en wat nu kan iemand mij helpen ik snap het allemaal niet plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 Daar heb je de zogenaamde IMG Tool Handleiding voor! Er staat hoe je auto's er in kan plaatsen maar het precies hetzelfde om andere dingen in te plaatsen. Lees die maar goed door, en anders moet je daar maar vragen als je het nog niet snapt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedNeck Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2005 nee het is een skin voor san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.