Jump to content

2 Collabs - Beyonce & beards

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goededag!

2 collabjes met Richelle/straw gemaakt!(ander forum)

First one - Beyonce!

----------------------

Begin van Richelle

beyonce_zps2f4093af.png

eind van Rob

beyonce2_zpse020435b.png

----------------------

Second one - Tattoos and Beards

----------------------

Begin rob

rob3_zps14affb51.png

Eind Richelle

rob2_zpsd83b5c7f.png

tekst bijgewerkt Rob

Rob_zpsd878812c.png

Rates altijd welkom!

Gr, Rob & Richelle.

Bewerkt: door RMJ
Geplaatst:

beyonce_zps2f4093af.png

Rob_zpsd878812c.png

Deze twee zijn naar mijn mening de beste! Ik heb de bovenste van Beyonce gekozen omdat deze lekker fris is en rust uitstraalt. Persoonlijk vind ik de tweede te druk.

Bij de Tattoo's and Beards is toch het totaal plaatje het beste. Duidelijke tekst en hele mooie effecten :)

Geplaatst: (bewerkt)

beyonce2_zpse020435b.png

Tja, tweewoorden: ronduit geweldig. Om te beginnen is de render uitstekend gekozen. Het is een render die erg goed bij deze style past. De achtergrond is leuk gekozen en is erg kleurrijk. Kleurrijk is ook wat dit design prachtig maakt. De kleuren die er namelijk inzitten, sluiten erg goed op elkaar aan. De plaatsing van effecten is goed gekozen waardoor de render mooi wordt verwerkt in de achtergrond. Dit leek opzich nog een best moeilijke taak, gezien het begin. Het was een leuk begin, en de afwerking is nog beter. Ik ben alleen wat minder te spreken over de twee groene vierkantjes in het design. Deze voegen in mijn ogen niks toe en is een beetje random geplaatst. Dit hadden jullie denk ik mooier kunnen verwerken. De tekst; ik ben uiteraard weer enthousiast. Het is niet té opvallend en is mooi weggewerkt. De plaatsen in de style is perfect. In tegenstelling van mijn vorige rates, vind ik de border aan de bovenkant wél leuk gedaan! Jullie zijn echt een fantastisch designers-koppel!

Rob_zpsd878812c.png

Een totaal andere style, wat ook erg mooi is uitgepakt. Ik ben zelf favoriet van kleurrijke signatures, dus ik probeer een zo objectief mogelijk oordeel te geven. Allereerst vind ik de render uiteraard erg goed bij de stijl passen. De achtergrond is leuk gedaan, maar in mijn ogen ligt de nadruk te veel op de achtergrond. Vooral de brush aan de bovenkant van zijn hoofd zorgt ervoor dat mijn aandacht daar naar toe gaan, in plaats van naar de render. Dit is erg jammer. Voor de rest is de render prima in de achtergrond verwerkt en is de belichting goed gedaan. Het laatste zorgt ervoor dat de tekst weer mooi verwerkt kan worden. Ik ben blij dat dit is aangepast, want dat was in versie één en twee niet goed gedaan. Ik ben overigens blij dat Richelle de border aan de onderkant van jouw versie heeft weggehaald! Daar wordt het écht veel mooier van.

Beide designs zijn echt weer goed gedaan. Mijn complimenten!

Bewerkt: door Visser23

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...