IKKA Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Hallo allen, Ik ben al een tijdje aan het uitproberen. En ik denk dat ik er achter ben. Een winkel overvallen zonder dat je politie achter je aan krijgt. Wat je doen moet is op een motor een winkel in rijden. Tatoo shops, kappers, kleding zaken. De 24/7 winkels werken niet. Net als tankstations. Wanneer je afstapt zal je er een berichtje komen dat de winkel dicht is en je later terug moet komen. Loop nu naar de kassa(s) en sla deze met een slagwapen kapot. Er zullen nu zakken geld uit vallen. Inkomsten zijn niet erg hoog. (Wanneer het druk voor de winkel is kan je wel problemen krijgen met politie of wanneer je de kapper in de getto overvalt is er een kans dat je de halve buurt achter je aan krijgt) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Dit werkt ook Ok wel een beetje wanted...maar toch handig Reageren
IKKA Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Niet. Je krijgt politie achter je aan. Mijn manier krijg je geen politie Reageren
JustHano Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 (bewerkt) Nice, werkt dit ook in GTA: Online? Al denk ik het wel, maar ik vraag het gewoon voor de zekerheid ^^ Bewerkt: 28 april 2014 door Hano_2000 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Niet. Je krijgt politie achter je aan. Mijn manier krijg je geen politie Ja dat zeg ik, maar niet veel... Zal binnenkort jouw manier eens testen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 (bewerkt) Als je dit de hele dag doet, dan heb je wel een leuk zakcentje dacht ik zo Binnenkort maar even proberen dan. Bewerkt: 28 april 2014 door ERRWINS Reageren
JJ-B Geplaatst: 28 april 2014 Rapport Geplaatst: 28 april 2014 Ik zal het proberen. wss omdat er dan geen npc´s aanwezig zijn. Reageren
Votair Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Leuk dat je dit post, wist ik overigens nog niet Reageren
IKKA Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Weet iet of dit in Online ook werkt. Is ook al een tijdje geleden dat ik het geprobeerd heb. Hoop dat dit nog lukt. Vanavond nog ff kijken Reageren
JohanManke Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik ga het sraks even proberen, als ik tijd over heb. Reageren
stefie10 Geplaatst: 4 juni 2014 Rapport Geplaatst: 4 juni 2014 Ik heb hem geprobeerd en het werkt dankje is toch weer een beetje geld income . Heb je nog meer van dit soort trucjes ? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Is inderdaad een leuk methode, al ben ik niet iemand die de hele daag door hetzelfde doet om aan geld te komen. Ik speel liever gevarieerder en doe het met wat minder geld Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.