hfhpennings Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Hoi allen. Wie zou mij kunnen helpen aan de online hease. Zover begrepen kun je deze alleen nog maar krijgen als iemand hem al heeft. Dus wie heeft deze en wil mi helpen er een op te halen. Ik speel op ps en je kunt me toevoegen onder hfhpennings Reageren
Michael Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Dat klopt inderdaad, de enigste manier om hem in Grand Theft Auto Online te krijgen is dat een persoon hem zelf heeft exploited in Grand Theft Auto Online, dan spawnt hij bij het kerkhof en andere plaatsen. Ik heb hem een tijdje gehad maar heb hem uiteindelijk maar verkocht, hij is best wel sloom en niet echt super leuk om hem te houden. Ik had meer plaats in mijn garage nodig en ja, toen was hij meteen de eerste keuze. Ik hoop dat je iemand vind die je kan helpen. Reageren
JustHano Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Dus al vind je uiteindelijk de Hearse, is het dus eigenlijk een soort van geglitched? Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ben 'm hier weleens tegengekomen. Daar stond hij gewoon geparkeerd, maar of dat dan kwam doordat iemand anders in zijn geglitchede Hearse rondreed, of dat hij gewoon extreem zeldzaam is, dat weet ik niet. Reageren
ole23 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 ik heb hem wel op een account van me. ik wil je best wel helpen. maar eerst moet ik mijn tv weer aan de praat krijgen die het nu niet doet. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 De Hearse is legaal niet te krijgen. Alleen door iemand die hem in de game gehacked heeft kun je hem verkrijgen, wat het op zich dus ook illegaal maakt. Reageren
hfhpennings Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Oke ole23 Zou fijn zijn ala je dat wil doen. Ik stuur je vast een friend invite, en dan zie ik wel wanneer je tv weer werkt. Reageren
space-kees92 Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Doordat ik een 2e huis heb wil ik ook wel graag een Hearse... Iemand die me kan helpen? PSN: space-kees Reageren
ERRWINS Geplaatst: 15 mei 2014 Rapport Geplaatst: 15 mei 2014 Hearse is oorspronkelijk niet bedoeld voor Online. Denk niet dat veel mensen deze nog hebben Reageren
fcdber Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Doordat ik een 2e huis heb wil ik ook wel graag een Hearse... Iemand die me kan helpen? PSN: space-kees Ik heb hem op mijn 2e account ik zal je straks even toevoegen. Reageren
mert17 Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 de buzzard helicopter kan je ook bij merrywater vinden Reageren
ERRWINS Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 de buzzard helicopter kan je ook bij merrywater vinden We praten hier over een lijkwagen en niet over een helikopter Reageren
UberBug Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 de buzzard helicopter kan je ook bij merrywater vinden We praten hier over een lijkwagen en niet over een helikopter Maar die heli is toch ook zwart On topic: Zoals al eerder is aangegeven (o.a. door Asphyxiated) komt de Romero alleen nog te voorschijn als iemand met zo'n wagen in de sessie rondrijdt waar jij ook inzit. Reageren
fcdber Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 Als er meer mensen zijn die hem willen voeg me maar toe op Danny-DBN Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 16 mei 2014 Rapport Geplaatst: 16 mei 2014 ik heb hem wel op een account van me. ik wil je best wel helpen. maar eerst moet ik mijn tv weer aan de praat krijgen die het nu niet doet. Sluit gewoon je pc scherm aan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.