hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) hallo, kan iemand mij helpen om franklins auto in online te krijgen? ik heb zelf al veel opgezocht maar overal moet je glitch doen met internet. aangezien ik met wifi zit en geen kabel heb is dit heel lastig. zou iemand mij kunnen helpen met deze auto? Bewerkt: 29 april 2014 door hey800 Reageren
Michael Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Een tijdje geleden hebben we een topic aangemaakt over glitches, omdat het dupliceren of hacken van voertuigen in Grand Theft Auto Online wat onduidelijk was. Ik kan je dus helaas niet echt helpen om hier veel informatie over te zoeken, maar het wordt ook steeds veel moeilijker om deze voertuigen in Grand Theft Auto Online te hacken. Dit komt omdat Rockstar Games niet heel blij is met hackers die voordeel hebben aan deze glitch. We mogen je dus eigenlijk niet echt helpen om deze voertuig te krijgen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Een tijdje geleden hebben we een topic aangemaakt over glitches, omdat het dupliceren of hacken van voertuigen in Grand Theft Auto Online wat onduidelijk was. Ik kan je dus helaas niet echt helpen om hier veel informatie over te zoeken, maar het wordt ook steeds veel moeilijker om deze voertuigen in Grand Theft Auto Online te hacken. Dit komt omdat Rockstar Games niet heel blij is met hackers die voordeel hebben aan deze glitch. We mogen je dus eigenlijk niet echt helpen om deze voertuig te krijgen. Deze voertuig? Reageren
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Een tijdje geleden hebben we een topic aangemaakt over glitches, omdat het dupliceren of hacken van voertuigen in Grand Theft Auto Online wat onduidelijk was. Ik kan je dus helaas niet echt helpen om hier veel informatie over te zoeken, maar het wordt ook steeds veel moeilijker om deze voertuigen in Grand Theft Auto Online te hacken. Dit komt omdat Rockstar Games niet heel blij is met hackers die voordeel hebben aan deze glitch. We mogen je dus eigenlijk niet echt helpen om deze voertuig te krijgen. Deze voertuig? haha nee Reageren
Votair Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik ga hem niet duplicaten of iets dergelijks, heb niet de originele Buffalo van Franklin. Maar heb er wel 1 (Niet die van Franklin) Reageren
mert17 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 ik heb ook een bravado buffolo in het zwart maar de dominator vind ik sneller dus ik ga hem verkopen denk ik en een dominator als personal car doen ik weet het niet zeker Reageren
ZeroJens Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 ik heb hem maar ik ga niet het risico pakken hem te dupliceren. Ik zou me er gewoon bij neerleggen en een normale buffalo nemen Reageren
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2014 ik heb hem maar ik ga niet het risico pakken hem te dupliceren. Ik zou me er gewoon bij neerleggen en een normale buffalo nemen hoe heb jij m gekregen dan?? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 ik heb hem maar ik ga niet het risico pakken hem te dupliceren. Ik zou me er gewoon bij neerleggen en een normale buffalo nemen hoe heb jij m gekregen dan?? Niet op de legale manier want die bestaat namelijk niet Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Ik zou hem ook best willen. Maar niet dat je em kan kopen. Dan is ie niet uniek meer :/ Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Zoek een buffalo en laat hem wit sprayen, dom dit -_- Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Zoek een buffalo en laat hem wit sprayen, dom dit -_- of zoek gewoon 'n witte Buffalo of nee ... toch niet want dan is het nog steeds niet Franklin's Buffalo Reageren
JustHano Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Zoek een buffalo en laat hem wit sprayen, dom dit -_- Tuurlijk niet, Franklin's Buffalo ziet er toch best wel wat anders uit dan zo'n normale.. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Ik heb hem al lang had hem toen ook via via Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Vond toevallig dit filmpje met precies de verschillen tussen de twee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.