hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 hallo, ik ben op zoek naar een snelle, mooie of fijn rijdende muscle car. iemand een idee? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ruiner of Dominator. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online Reageren
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online bij deze auto kan je de motor toch op de voorkant zetten zegmaar? Reageren
Dexist Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online bij deze auto kan je de motor toch op de voorkant zetten zegmaar? Klopt, als je gaat tunen kan je twee verschillende air intakes er op zetten. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online bij deze auto kan je de motor toch op de voorkant zetten zegmaar? Je bedoelt de Supercharger op de motorkap? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Gauntlet en Phoenix zijn ook pracht wagen! Reageren
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online bij deze auto kan je de motor toch op de voorkant zetten zegmaar? Je bedoelt de Supercharger op de motorkap? ja Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online bij deze auto kan je de motor toch op de voorkant zetten zegmaar? Je bedoelt de Supercharger op de motorkap? ja idd haha Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Sabre vind ik de mooiste, maar de Dominator is imo de beste. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Sabre vind ik de mooiste, maar de Dominator is imo de beste. Dominator is op zich beter standaard dan volledig getuned. Als ie volledig getuned is, breekt hij naar mijn mening wat te vaak uit in de bochten. Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Dat weet ik niet, ken 'm alleen standaard. Maar aangezien de Sabre naarmate je 'm verder tuned ook steeds meer overstuur krijgt, denk ik toch dat de Dominator dan alsnog de betere is. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 (bewerkt) Ik vind m'n Dominator echt wel fijn racen, als ie helemaal getuned is. Ik vind 'm ook heel mooi, zal straks eens een foto uploaden van mijn Dominator Dat weet ik niet, ken 'm alleen standaard. Maar aangezien de Sabre naarmate je 'm verder tuned ook steeds meer overstuur krijgt, denk ik toch dat de Dominator dan alsnog de betere is. Klopt wel, ik heb de Sabre ook helemaal getuned (ook echt een pareltje ), maar ik vind 'm echt traag en hij ligt niet zo goed op de baan... Bewerkt: 29 april 2014 door Krikke1992 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik rijd zelf altijd in een full-customized Vapid Dominator. Echt een klasse auto die ik je kan aanraden. Goede wegligging, snel en niet duur. Aanradertje dus. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik rij zelf altijd in een gepimpte Ruiner, was mijn eerste auto. Volledig getuned rijdt die erg goed. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Voor races gebruik ik een Gauntlet. Een wagen waar ik zelf goed mee overweg kan. Qua prestaties is de Dominator wel iets beter, denk ik. Als je gewoon voor een prachtige wagen wil gaan, zou ik voor de Sabre Turbo gaan Prachtige wagen, als je het mij vraagt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.