mert17 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 ik denk de bravado buffalo en de dominator ik heb zelf 1 buffalo maar ik ga hem misschien vervangen door een dominator Reageren
JustHano Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Buffalo? Dat is een sports car.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Niet te vergeten de 'Vigero'. Een super leuke wagen als je het mij vraagt Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Ruiner is een goeie muscle car. Maar naar mijn mening niet zo mooi. Voor mooiigheid moet je de sabre tuebo nemen Reageren
UberBug Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Als je de specificaties van alle Muscles vergelijkt, dan zou de Bravado Gauntlet de beste/snelste Muscle moeten zijn. Ik vind zelf de Sabre Turbo de mooiste muscle car En is ook redelijk goedkoop in Online Ik rijd zelf altijd in een full-customized Vapid Dominator. Echt een klasse auto die ik je kan aanraden. Goede wegligging, snel en niet duur. Aanradertje dus. De genoemde wagens zijn ook gratis van de straat te plukken...is nog goedkoper Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Voor de looks, geluid en de fun factor zou ik de Sabre Turbo aanraden... was mijn eerste auto online en is gewoon een Vette bak... Voor het races heb ik zowel de Dominator als de Gauntlet geprobeerd en naar mijn idee rijd de Gauntlet een stuk stabieler, ik vind de Dominator idd een beetje uitbrekerig al ie vol getuned is... maar das mijn idee, het is maar net wat waar je zelf de voorkeur aan geeft, bijv. onderstuur of overstuur... Reageren
gunman Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 ik find de figero het mooist hij is snel niet te duur 21 duizent Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 (bewerkt) ik find de figero het mooist hij is snel niet te duur 21 duizent Als je 'm van de staat plukt is ie nog goedkoper, maar ik vind de Sabro Turbo getuned de mooiste als het ging om muscle cars. Bewerkt: 30 april 2014 door TheDutchWesley Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Voor de looks, geluid en de fun factor zou ik de Sabre Turbo aanraden... was mijn eerste auto online en is gewoon een Vette bak... Voor het races heb ik zowel de Dominator als de Gauntlet geprobeerd en naar mijn idee rijd de Gauntlet een stuk stabieler, ik vind de Dominator idd een beetje uitbrekerig al ie vol getuned is... maar das mijn idee, het is maar net wat waar je zelf de voorkeur aan geeft, bijv. onderstuur of overstuur... Wat voor mooie kleur gebruik jij? Reageren
ole23 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Hij is all genoemd maar ik zeg het ook maar.de vigero.het is echt een pareltje. Echt een mooie oldschool auto. Ik hoop als er ooit nog een muscle auto bij komt in online. dat hij dan is gebaseerd op een 67 gto.dat is echt een mooie wagen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Wist je trouwens dat de Vigero gebaseerd is op de Dodge Charger en dan voornamelijk General Lee? Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 De vigero is toch gebaseerd op de Chevrolet Camaro? De eind jaren 60 versies. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Ik heb even grondig research gedaan en je hebt gelijk. Ik had ergens gelezen dat ie daarop gebaseerd zou zijn maar ik trek mijn conclusie in Reageren
ole23 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Klopt de Vigero is gebaseerd op een 67 Chevrolet camaro Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 Wat voor mooie kleur gebruik jij? Primary Color: Metalic Sunrise Orange met een Yellow Pearlescent Secondary Color: Meestal Brushed Black Steel, maar die wisselt nog wel eens... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.