schimmelzicht Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 vigero!! Rijdt zoals een muscle hoort te rijden! Reageren
ole23 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Geplaatst: 30 april 2014 vigero!! Rijdt zoals een muscle hoort te rijden! welke kleur is dat? Reageren
Luukvdv Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 hallo, ik ben op zoek naar iemand die mij heel misschien een khamelion kan geven.. hij is nu niet meer te krijgen maar misschien heeft iemand hem nog en kan ik die via een glitch van diegene krijgen?? aub als je er eentje hebt kun je mij dan toevoegen, luukvdv1999 op de ps3?? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 Bij races gebruik ik voornamelijk de Gaunlet. De Dominator slipt het nog wel eens door de bocht, bij de Gaunlet heb ik dat minder. Daarom heb ik de Gaunlet. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 (bewerkt) Ik wil je met alle liefde helpen met die glitch, maar als jij niet in bezit bent van een Collectors Edition kan je hem niet opslaan in je garage. Bewerkt: 4 mei 2014 door TheDutchWesley Reageren
Luukvdv Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 heb jij die auto wel?? want volgens mij kan jij hem dan via een glitch in je garage zetten?? Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 4 mei 2014 Rapport Geplaatst: 4 mei 2014 heb jij die auto wel?? want volgens mij kan jij hem dan via een glitch in je garage zetten?? uhm... wij doen niet aan glitches dan kan je beter ergens anders praten over glitches Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 5 mei 2014 Rapport Geplaatst: 5 mei 2014 Het dupliceren van voertuigen wordt in meerdere topics toegestaan, dus ... waarom zou dat hier niet zo zijn. Enige wat niet toegestaan is, is om de wijze waarop de glitch werkt te bespreken. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Wist je trouwens dat de Vigero gebaseerd is op de Dodge Charger en dan voornamelijk General Lee? Nee hoor, dat was de Dukes wat trouwens mijn favoriete muscle car is precies zoals een amerikaan hoort te zijn: geweldig uiterlijk, waardeloze wegligging, en een brullende v8 die alleen nuttig is om je banden op te roken.. hopelijk komt er ooit een hillibilly update oid, waar dat hij bij zit voor in online. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Dat ziet er niet verkeerd uit! Ik wou dat ik een Roosevelt had Maar op de foto is je tweede kleur geen Brushed Black Steel Reageren
WaXweazle1976 Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Nee klopt dat is een ouwe foto toen was het nog Grafite ofzo maar ik had ff geen andere foto van m'n Gauntlet... M'n Roosevelt is trouwens andersom, pr. cl. = creme en 2nd. cl. is de sunrise orange... Hier zie je de kleur iets beter alleen niet op de Gauntlet... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 mei 2014 Rapport Geplaatst: 8 mei 2014 Vet, ik ben ook aan het expirimenteren met oranje. Gewoon een geweldige kleur! Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 9 mei 2014 Rapport Geplaatst: 9 mei 2014 Ben zelf nu aan et klooien met mn phoenix. Beetje mooie matte kleuren met een pearlescent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.