Matiscus Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Yo iedereen. Ben hier nog is. Ik had belooft om de final mod gisteren uit te brengen. Maar ik had gisteren niet veel zin. Maar ja Hier is hij dan GTA_Sa neon mod Final. De lampen zijn verscherpt. En je kan kiezen tussen Matiscus mod en Sonny yoshi mod. Sonny gaf me een idee om andere neon lampen stijl te maken. Vandaar uit respect heb ik hem in de readme's getypt en de lampen in een map gezet met zijn naam. Hier kan je het downloaden. En HIER klikken om te downloaden. Graag meningen alstublief. En zeg ook is wie hem allemaal gaat installeren:d Greetzz Matiscus Bewerkt: 20 juli 2005 door Matiscus Reageren
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) M'n complimenten !!! Heel erg mooi gemaakt! Als ik hem op de pc had zou ik hem zeker downloaden, maar ik heb alleen de ps2 versie Goed Werk Matiscus ! greetz jowx :lol: Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Mooi gemaakt , de neon is beter dan in het begin. *ps, dit nieuws kan ook in het andere topic Reageren
SWYV Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 ziet wel goed uit ben hem aant downloaden en straks zal ik hem testen enne Matiscus, thanks voor je respect , ik ga dan ook respect tonen aan je Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Mooi gemaakt , de neon is beter dan in het begin.*ps, dit nieuws kan ook in het andere topic Welke Topic dan? Zeg Wauzie is het mogelijk om hem online te krijgen op gtagames.nl ? Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik bedoelde dit topic --------------------- Je kan hem zelfs inzenden, als je een mooie duidelijke readme hebt gemaakt wordt je mod waarschijnlijk geaccepteert --------> GTAgames.nl Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik bedoelde dit topic--------------------- Je kan hem zelfs inzenden, als je een mooie duidelijke readme hebt gemaakt wordt je mod waarschijnlijk geaccepteert --------> GTAgames.nl Oke sorry. Omdat ik een nieuw geopend heb:d En bedankt he. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Mooi, maar kun jeje auto ook lager zetten? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 is het een tuningsonderdeel? of zit het standaard onder elke auto... Reageren
SWYV Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 is het een tuningsonderdeel? of zit het standaard onder elke auto... standaard, want in particle of vehicle.txd is dus voor alle wagens gelijk Reageren
Trax Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Vind het nog steeds niet echt op neonlichten lijken .. Reageren
Eclipse Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Tja, nu is ook gewoon de schaduw van de wagen aangepast. Om er écht neon van te maken moet je de model van de wagen gaan aanpassen + particles en lichteffecten toevoegen. Dit is toch wat pittiger. Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Vind het nog steeds niet echt op neonlichten lijken .. hoezo nee? toon maar jouwe zelfgemaakte neonlichten dat het wel echt lijkt? dan eens kijken wiens neonlichten mooier en realistischer op neonlichten zijn Reageren
Wauzie Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 Daar gaat het niet om, hij blijft gewoon onrealistisch....het lijkt gewoon op een plaatje dat onder de auto hangt. Zoals Eclipse al zei moet je dan met particles gaan werken, wil je het iets realistischer maken. Reageren
SWYV Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 ik heb xenon lampen, en ik wou die proberen maken onder de auto's maar helaas niet gelukt :huh: misschien zou het handigste is dat iemand een tutorial te maken om coole neonlichten onder auto's te plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.