little_gangstar Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) jow matiscus als ik jou was zou ik geen tutorial maken hoor als je ze 1 super vet maakt. moet iedereen ze toch neit voor zichzelf maken. en ze zijn wel vet alleen jammer dat het onder elke auto zit . en gebruik de edit knop eens <_< EDIT wauzie was me net voor Bewerkt: 24 juli 2005 door little_gangstar Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) jow matiscus als ik jou was zou ik geen tutorial maken hoor als je ze 1 super vet maakt. moet iedereen ze toch neit voor zichzelf maken.en ze zijn wel vet alleen jammer dat het onder elke auto zit . en gebruik de edit knop eens <_< EDIT wauzie was me net voor Oke sorry zal er opletten Ik heb een vraagje. Ik wil die neon lichten als optie krijgen in de tuningshops hoe zou ik dat kunnen doen. Is het mogelijk omdat te doen? Bewerkt: 25 juli 2005 door Matiscus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.