Mouhcine Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Weten jullie misschien of er nog nieuwe updates voor GTA Online komen? Van vrienden hoor ik dat er binnenkort nieuwe auto's komen en dat er een bank komt die je kan overvallen.. Klopt dit? Reageren
Mocrotunus Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ja, de High Update die na een maand nog altijd niet is verschenen, men zegt nu 6 mei? Die bankovervallen komt veel later Reageren
hey800 Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 bij de high life update waar we binnenkort meer informatie over krijgen is nu al bekent dat je meerdere properties kan(garages, appartementen), 3 nieuwe auto's (waarschijnlijk), een nieuw wapen en verder heb ik geen idee. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Als je wat meer info wilt hebben, kan ik je deze topic aanraden: Nieuws GTA Online Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.