Jump to content

Entity XF vs Turismo


Together

Recommended Posts

Ik heb een Entity XF en een Turismo. Ik wil graag de beste supercar.

Willen jullie dit lijstje even voor mij invullen:

Welke is sneller?

Welke heeft betere accerelatie?

Beste traction?

Beste looks? (Eigen mening)

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Entity XF en een Turismo. Ik wil graag de beste supercar.

Willen jullie dit lijstje even voor mij invullen:

Welke is sneller? Beide even snel ongeveer

Welke heeft betere accerelatie? de turismo heeft een iets hogere acceleratie

Beste traction? Entity heeft een betere wegligging

Beste looks? (Eigen mening) Ik vind de entity er wat robuster en daardoor mooier uit zien!

Bedankt!

heb het voor je ingevuld!

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/vehicles/sp/super/

op deze site kan je ook auto's vergelijken. Mits je social club hebt natuurlijk.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Puur gebasseerd op het filmpje, niet op eigen ervaring aangezien ik slechts over 'n Turismo beschik.

Welke is sneller? Turismo

Welke heeft betere accerelatie? Entity

Beste traction? Entity

Beste looks? (Eigen mening)Turismo

Dus eigenlijk lijkt de Entity mij de betere supercar, maar ja ... het oog wil ook wat.

Maar goed ... wat ik nu niet begrijp: Je claimt beide supercars te hebben. Waarom heb je dan onze mening nodig wat de beste vd twee is? Dit kun je toch heel goed voor jezelf bepalen dan?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon afwisselen. De enige dag naar je werk in je Ferrari-Mclaren (Turismo) andere dag in je Koenigsegg (Entity). Met als gevolg dat je vlindertjes in je buik krijgt en er iets in je broek gebeurt. (Just sayin) :puh:

Bewerkt: door ImagineerBram
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo'n beslissing moet maken, dan kies ik het voertuig wat ik persoonlijk het lekkerst vind rijden :)

Mijn mening wordt het meest gebaseerd op looks, vind het toch stom als een goede auto er voor geen meter uit ziet. Ik kijk naar jouw Adder, vind de achterkant daarvan spuuglelijk. Mijn keus zo in dit geval dan ook vallen op de Turismo.
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo'n beslissing moet maken, dan kies ik het voertuig wat ik persoonlijk het lekkerst vind rijden :)

Mijn mening wordt het meest gebaseerd op looks, vind het toch stom als een goede auto er voor geen meter uit ziet. Ik kijk naar jouw Adder, vind de achterkant daarvan spuuglelijk. Mijn keus zo in dit geval dan ook vallen op de Turismo.

Klopt, als je een andere auto kiest, blijf je de achterkant van mijn Adder zien :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon afwisselen. De enige dag naar je werk in je Ferrari-Mclaren (Turismo) andere dag in je Koenigsegg (Entity). Met als gevolg dat je vlindertjes in je buik krijgt en er iets in je broek gebeurt. (Just sayin) :puh:

kuch Ferrari LaFerrari kuch

Link to comment
Delen op andere websites

FcUtreg4Life dat wil ik weten omdat ik er een wil weg doen. Ik wil natuurlijk de beste houden.

Dat snap ik, maar wat voor mij goed is hoeft dat voor jou niet te zijn.

Ik hou, kijkend naar de standaard uitvoeringen want dat is het enige vergelijk dat ik maken kan, van racen op bochtige circuits. In dat geval is topsnelheid van minder belang dan 'n goede acceleratie en hoge topsnelheid. Voor mij zou de Entity dan ook de betere auto zijn aangezien die op die twee punten beter scoort, zij het niet dat ik van licht overstuur hou. Dat heeft de Enrtity niet, de Turismo wel. Daarbij vind ik de Turismo ook gewoon 'n mooiere auto. Hou je echter van races als The Long Haul II waarbij lange rechte stukken de doorslag geven, dan is juist de hogere topsnelheid vd Turismo weer beter.

Grote vraag is dus eigenlijk, wat wil je ermee doen? Gewoon 'n beetje toeren? Kies dan degene die jij het mooiste vind. Wil je er juist mee racen, zoals ik, kies dan degene die het beste bij jouw racestijl past. In al die gevallen is er maar eentje die kan beslissen wat de beste auto is, en dat ben jezelf. Wij kunnen iig niet voor jou uitmaken welke auto beter bij jouw rijstijl past of welke auto het beste aansluit op jouw smaak. Dat kan alleen jij, vandaar m'n vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zo'n beslissing moet maken, dan kies ik het voertuig wat ik persoonlijk het lekkerst vind rijden :)

Mijn mening wordt het meest gebaseerd op looks, vind het toch stom als een goede auto er voor geen meter uit ziet. Ik kijk naar jouw Adder, vind de achterkant daarvan spuuglelijk. Mijn keus zo in dit geval dan ook vallen op de Turismo.

Klopt, als je een andere auto kiest, blijf je de achterkant van mijn Adder zien :*D

Oops, hoe kwam daar nou 'jouw' te staan. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...