Dippie Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 (bewerkt) In dit topic kun je je inschrijven voor de WK Pool 2014 (Hoofdtopic). Hoe doe je dit? Door simpelweg in een reactie op dit topic te laten weten dat je mee doet. Zo simpel is het. Regels: Je kunt je van tevoren inschrijven, dit is echter niet noodzakelijk. De inschrijfperiode loopt van 1 mei t/m 10 juni. Tijdens deze periode kun je je inschrijven door een post in het inschrijvingstopic te plaatsen: [link naar inschrijvingstopic]. Mocht je na 10 juni toch nog mee willen doen, dan kan dat door mij een persoonlijk bericht te sturen. Dan zorg ik dat je mee kunt doen. Mocht je je later inschrijven, dan krijg je (logischerwijs) geen punten voor de eventueel al gespeelde wedstrijden. LET OP: Leden die meespelen met Sportkenners, worden automatisch ingeschreven. Leden die alleen aan deze contest mee doen, krijgen ook punten voor Sportkenners. Of ze hier verder iets mee willen doen is aan hen. Hoofdtopic Reactietopic Deelnemers Sportkenners 1. Guardian1980 2. Venzio 3. Phoenyxar Overig 4. BoerTijger 5. xCrazyShotgun 6. KaiSkillzz 7. Silverbyte 8. ERRWINS 9. some12hate 10. TekaLoca 11. Dexist 12. $NeoSyp$ 13. TheuNauz 14. Cabyon 15. thebig 16. Asphyxiated 17. Dutchy3010 18. TheDutchWesley 19. Nyltje 20. LionOfHolland 21. Visser23 22. _Night-Men_ 23. Crazy-Ghost 24. BelgiumRedDevils Bewerkt: 12 juni 2014 door Dippie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Ik doe mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 In! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Doe ook maar mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2014 Ik ben van de partij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Count me in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Ik doe ook mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
some12hate Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 me 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Dit laat ik niet liggen, ik doe zeker mee. Maar ik doe al mee met SK, dus dat is geen probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Count me in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Hier wil ik ook wel een poging wagen, ik doe mee! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Vooruit, ik doe eens mee aan een sportieve contest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheuNauz Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 I'm in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2014 Ik ben de afgelopen maanden het contesttopic volledig uit het oog verloren, spijtig genoeg dus ook SK. Hier wil ik wel aan proberen meedoen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.