-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik heb bij 3 garages het probleem. de autos zitten vast in de garage cj kan niet instappen omdat de andere auto in de weg staat iemand tips? :questionmark: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Het enige wat je kan doen is proberen om te gaan schuiven met de autos. Verder kan je er niks tegen doen volgens mij. Probeer niet om de autos te laten exploderen in je garage. Als de deur dichtgaat en daarna weer open staan ze er alle 3 weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) ik heb bij 3 garages het probleem. de autos zitten vast in de garage cj kan niet instappen omdat de andere auto in de weg staat iemand tips? :questionmark: probeer achter 1 van de auto's te komen en probeer hem uit de garage te duwen greetz! jowx! Edit: Big Smoke was me met 25 seconden te snel af :lol: Bewerkt: 20 juli 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) *Gecensureerd Bewerkt: 20 juli 2005 door Se7en Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) wat de andere al zeiden gewoon een beetje duwen. of proberen op de auto's te komen en er voor gaan staan en dan duwen. veel succes met het los krijgen Bewerkt: 20 juli 2005 door ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 wat de andere al zeiden gewoon een beetje duwen. of proberen op de auto's te komen en er voor gaan staan en dan duwen. veel succes met het los krijgen Waarom zeg je het dan nog een keer? je kunt ook proberen een towtruck te pakken, en die aan je auto vast te maken en dan trekken . heb het zelf ook met 2garage's gehad... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 20 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 thanx het is gelukt tip:een boxville en een savanna passen niet met z'n tweeen in de garage van het johnson house! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 ik ben blij voor je dat het is gelukt. en nog veel plezier met Sa. en bedankt voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2005 Ja ik heb nog een manier gevonden :blaas gewoon de auto's op BTW:waarom is Meneer Euro gebanned(pm me a.u.b. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.