TekaLoca Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Hoe moeten we eigenlijk onze voorspellingen inleveren? Is er zo geen lijstje gemaakt? Reageren
Dippie Geplaatst: 12 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 De voorspellingen mogen in de WK Pool 2014-conversatie die iedere deelnemer heeft gekregen, worden ingestuurd. Er is verder niet een speciaal invulformulier gemaakt. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 De voorspellingen mogen in de WK Pool 2014-conversatie die iedere deelnemer heeft gekregen, worden ingestuurd. Er is verder niet een speciaal invulformulier gemaakt. Is dat dan per speeldag of mag ik nu alle pronostieken al doorsturen? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 De voorspellingen mogen in de WK Pool 2014-conversatie die iedere deelnemer heeft gekregen, worden ingestuurd. Er is verder niet een speciaal invulformulier gemaakt. Is dat dan per speeldag of mag ik nu alle pronostieken al doorsturen? Ik heb de poule voor de wedstrijd Brazilë-Kroatië ingevuld en in een PB naar Dippie verstuurd. De extra voorspellingen heb ik er ook bij gedaan. Alles wat je moet voorspellen staat in het hoofdtopic. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juni 2014 Rapport Geplaatst: 12 juni 2014 Ik heb ondertussen ook al wat ingeleverd maar ik weet niet of het goed is. Achja, ik zie wel Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Verdraaid, nu ben ik toch vergeten alles in te zenden. Ik zal proberen de rest van de competitie zeker mee te doen, al heeft dat waarschijnlijk niet veel nut meer. Ik zie niet in waarom ik geen groepswinnaar mag inzenden voor groep B-H of kwartfinalisten van groepen C-H, van die poules hebben we voorlopig helemaal niets gezien. Misschien moet je toch eens nadenken om een lijstje op te maken van wat allemaal in te sturen is, dat maakt het wat duidelijker. Een herinnering op voorhand is trouwens ook wel handig. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Hoe vaak komt er een tussen stand? Reageren
Dippie Geplaatst: 13 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Naar aanleiding van onder andere thebig heb ik besloten dat alle Extra Voorspellingen van de poules waar nog géén team heeft gespeeld, nog steeds in mogen worden geleverd. Dit zal ik ook aanpassen in de hoofdpost. Daarnaast zet ik bovenaan de hoofdpost de maximale inlevertijd van de wedstrijden van die dag. Om te reageren op de vraag waarom ik gisteren niet nog een extra herinnering heb gestuurd: Ik moet iedere deelnemer apart langs, omdat ik geen massabericht kan versturen. Daarnaast heb ik de afgelopen week geen tijd gehad in verband met school en stage. Excuses hiervoor. Dexist, ik probeer elke dag (meestal 's avonds) een tussenstand door te geven. Reageren
thebig Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Da's goed, dan zend ik dat alsnog in zo meteen. De winnaar e.d. mogen we zeker niet meer voorspellen, nu Brazilië en Kroatië al gespeeld hebben? De eerste wedstrijd van Poule B wordt ook om 20.00u gespeeld, dus het lijkt me dat Extra Voorspellingen over groep B tot 21.00u inzenden niet geldt? Reageren
Dippie Geplaatst: 13 juni 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 (bewerkt) Dat is correct, thebig Over hoe het met de halve finalisten en dergelijke zit, zal ik zo nog even uitzoeken. Mogelijk kan ik hier nog wat mee spelen zodat jullie toch nog wat extra punten kunnen binnenslepen. Bewerkt: 13 juni 2014 door Dippie Reageren
thebig Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Heb gisteren twee wedstrijden perfect voorspeld, dus dat heeft mee en boost gegeven. Vandaag ben ik echter vergeten Zwitserland-Ecuador in te zenden (ik had het voorspeld voor de voorbeschouwing, maar niet ingezonden), dus dat zijn weer een paar puntjes die ik verlies. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Man man man, wat ga ik slecht. Gisteren niets goed! Reageren
Dexist Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik hoop dat ik mijn plek blijf verdedigen Ik sta verrassend genoeg 3de. Reageren
thebig Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Waarschijnlijk zal je mijn stekje overnemen, tenzij ik de twee resterende wedstrijden van deze avond perfect heb voorspeld. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 juni 2014 Rapport Geplaatst: 16 juni 2014 Ik had gisteren 2 wedstrijden helemaal goed en 1 wedstrijd alleen het uitdoelpunt. Goede dag. Maar zal vast net zo goed blijven gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.