Jump to content

[SP] WK Pool 2014 - Reactietopic


Dippie

Recommended Posts

Eergisteren had ik hetzelfde, maar vandaag ga ik terugvallen. Een match vergeten inzenden, hoewel ik bij de andere twee wel de winnaar correct kon voorspellen (en dus ook de verliezer).

Vinden jullie het vandaag ook zo'n lastige wedstrijden om te voorspellen? Duitsland - Portugal, Iran - Nigeria en Ghana - VS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dippie

    23

  • TekaLoca

    22

  • Dexist

    21

  • Dutchy3010

    14

Tussenstand bijgewerkt. Alleen de verdiende punten van de wedstrijden zijn nog toegevoegd. De 10 extra punten wanneer een deelnemer als enige de uitslag correct heeft voorspeld, zijn dus nog niet meegenomen.

Wanneer wordt dit toegevoegd? Geld dit ook voor de eerdere wedstrijden? (de eerste 12)

Link to comment
Delen op andere websites

Tussenstand bijgewerkt. Alleen de verdiende punten van de wedstrijden zijn nog toegevoegd. De 10 extra punten wanneer een deelnemer als enige de uitslag correct heeft voorspeld, zijn dus nog niet meegenomen.
Wanneer wordt dit toegevoegd? Geld dit ook voor de eerdere wedstrijden? (de eerste 12)

Er zijn nog helemaal geen extra punten toegevoegd, dus ook niet bij de eerste 12. Ik heb vandaag eindelijk een Excel-formule voor elkaar gekregen die dat automatisch uitrekent. :puh:

Wanneer alle groepswedstrijden zijn gespeeld, voeg ik deze punten toe, dit geef ik dan ook aan in de tabel. ;)

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Je had het ook wel mogen vragen hoor, om zo'n formule. Excel is namelijk een briljant programma waarmee veel mogelijk. Daarom ken ik ook redelijk wat formules. Dus als je in de toekomst nog wat nodig hebt, PB me :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ahha, prima! Dus er kan stiekem nog van alles gebeuren :puh:

Inderdaad. Overigens komen rond die tijd ook de punten van de Extra Voorspellingen er nog bij, dus er is nog niks zeker :puh:

Je had het ook wel mogen vragen hoor, om zo'n formule. Excel is namelijk een briljant programma waarmee veel mogelijk. Daarom ken ik ook redelijk wat formules. Dus als je in de toekomst nog wat nodig hebt, PB me :)

Ik wist niet dat jij daar verstand van had, haha. Excel is inderdaad een geweldig programma wat betreft formules en berekeningen. Ik laat het je wel weten als ik nog problemen tegen kom, bedankt voor je behulpzaamheid :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ah mooi en daarna gaan we dus vrolijk door met de wedstrijden van de 8st finale en verder?

Uiteraard. Dat wordt dan ook allemaal wel duidelijk. Ik blijf (wanneer mogelijk) dagelijks een tussenstand posten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat in de nieuwste tussenstand het lid some12hate van 4 terug is gegaan naar 0 punten. Foutje of disciplinaire straf?

Dit is uiteraard een foutje geweest. Ik heb het ondertussen aangepast :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...