Dexist Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik sta nog steeds 2de, man man man.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Wat een gezeur hier, man man man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Wat een gezeur hier, man man man Zit hier nu wel of niet die speciale uitslag in? Ik bedoel die 10 punten als je het alleen goed hebt? Ik sta nu wel eerste, maar als die er niet bij is, is het goed mogelijk dat ik eigenlijk vijfde sta of zo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Wat een gezeur hier, man man man Allemaal de schuld van dat WK Wat een gezeur hier, man man man Zit hier nu wel of niet die speciale uitslag in? Ik bedoel die 10 punten als je het alleen goed hebt? Ik sta nu wel eerste, maar als die er niet bij is, is het goed mogelijk dat ik eigenlijk vijfde sta of zo. Komt er na de groepswedstrijden bij. Wist het ook pas van gisteren na een gesprek met Dippie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Wat een gezeur hier, man man man Zit hier nu wel of niet die speciale uitslag in? Ik bedoel die 10 punten als je het alleen goed hebt? Ik sta nu wel eerste, maar als die er niet bij is, is het goed mogelijk dat ik eigenlijk vijfde sta of zo. Deze punten komen er nog bij nadat de groepswedstrijden zijn gespeeld. Er zijn tot nu toe 9 wedstrijden geweest waarbij één deelnemer de juiste uitslag heeft voorspeld. Wie dat zijn geweest, weten jullie na de laatste groepswedstrijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ok... Dus mensen, niet teveel naar de tussenstand kijken, want dat heeft toch niet zoveel zin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ok... Dus mensen, niet teveel naar de tussenstand kijken, want dat heeft toch niet zoveel zin. Het kan nog alle kanten op, maar ik verwacht er (voor mij) niet veel meer van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 22 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Het WK is ook nog niet voorbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik heb nog nooit een wedstrijd helemaal goed gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik ben benieuwd of we die gekke uitslagen ook na de poulewedstrijden hebben. Want in dat geval wordt Costa Rica wereldkampioen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die Italie - Costa Rica goed heeft voorspeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2014 Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die Italie - Costa Rica goed heeft voorspeld? Dat denk ik wel ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 (bewerkt) 6e plek! Hopelijk eindig ik nog in de top 5, anders ga ik me er toch niet goed bij voelen Bewerkt: 23 juni 2014 door TekaLoca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Nog steeds 2de plek, man man man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Nog steeds 2de plek, man man man. Wrijf het er nog meer in Ik vind het wel grappig, ik zit me druk te maken, maar de pool kan nog alle kanten op met die extra voorspellingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.