Nyltje Geplaatst: 23 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2014 Ik zit in de top 10, dus dat gaat goed hiero. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Ik vind het niet leuk dat Henk dichterbij kruipt, Dippie fix dit eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Ik sta nog steeds 2de, man man man.... Maar Jetje loopt verder uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2014 Dippie is omgekocht door haar, ik weet het zeker. Verder wel heel spannend dit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2014 Ook gewoon helemaal niks veranderd in de tussenstand. Nou veel succes bij de laatste groepswedstrijden . We zullen zien wat de stand wordt met de extra voorspellingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2014 Ah, BelgiumRedDevils had niets ingezonden (of had alles fout) dus daar heb ik voorlopig geen last meer van. Verder ben ik wel 1 punt ingelopen op _Night-Men_, dus dat valt weer mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 26 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2014 Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben die Italie - Costa Rica goed heeft voorspeld? Dat denk ik wel ja. En Nederland - Chili? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Ik neem aan dat we de ko fase niet hoeven te voorspellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Elke wedstrijd telt mee voor het puntentotaal, dus ook de wedstrijden na de groepsfases. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Wordt de stand ook nog geupdate of wacht je op volgende wedstrijden? Ben best benieuwd (dat weet je ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Hoe werkt nu eigenlijk met voorspellen als er toch penalty's komen. Moet je dan voorspellen 1-1 maar A wint met penalty's? Of zeg je gewoon direct het wordt 2-1 en je hoeft dan dus eigenlijk niks te zeggen over penalty's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Hoe werkt nu eigenlijk met voorspellen als er toch penalty's komen. Moet je dan voorspellen 1-1 maar A wint met penalty's? Of zeg je gewoon direct het wordt 2-1 en je hoeft dan dus eigenlijk niks te zeggen over penalty's? - De einduitslag is de uitslag na de reguliere wedstrijd (90 minuten) en de verlening. Eventuele penaltyseries tellen niet mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Ah ik moet dus beter lezen Maar goed ik snap het nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Momenteel heb ik het druk met school en kom ik helaas niet toe aan het updaten van de lijst. Vanaf morgen heb ik weer tijd. Excuus voor de vertraging! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 O: ja dat kan toch niet! Het gtaforum gaat boven alles dat weet natuurlijk iedereen! maar nee,doe maar rustig aan hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.