Jump to content

[SP] WK Pool 2014 - Reactietopic

Dippie

Recommended Posts

• Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dippie

23

• TekaLoca

22

• Dexist

21

• Dutchy3010

14

Dutchy, ik zal je punten nog even nachecken, en inderdaad zakt TekaLoca nog een plekje, omdat ik vergeten ben Dexist z'n extra voorspellingen door te voeren. Dat is mijn fout, dat zal ik straks aanpassen.

Delen op andere websites

Dutchy, ik zal je punten nog even nachecken, en inderdaad zakt TekaLoca nog een plekje, omdat ik vergeten ben Dexist z'n extra voorspellingen door te voeren. Dat is mijn fout, dat zal ik straks aanpassen.

Ah gelukkig twee wedstrijden correct. Me happy :puh:

Maar goed, gezien het verdere verloop van de pool, denk ik niet dat ik ook aan het einde nog bovenaan sta. :7 Had ik nu maar iets meer vertrouwen in NL gehad :puh:

Delen op andere websites

Ah gelukkig twee wedstrijden correct. Me happy puh2.gif

Maar goed, gezien het verdere verloop van de pool, denk ik niet dat ik ook aan het einde nog bovenaan sta. emo.gifHad ik nu maar iets meer vertrouwen in NL gehad puh2.gif

Tjah... ware het niet dat ik had voorspeld dat Nederland er uit gaat in de 8ste finale...(kan nog... maar hoop het niet :puh:) en dat spanje 2de werd van het toernooi :muur:

Delen op andere websites

Haha, ik had Nederland ook eruit in achtste finales, aangezien volgens mijn schema Oranje gelijk Brazilie trof. Gelukkig had ik iets minder vertrouwen in Spanje (vierde plek), maar teveel in Brazilie (eerste) en Argentinie (tweede) ben ik bang. :puh:

Delen op andere websites

Geef de hoop nog niet op! Als scoor ik ook nog niet zo bijzonder goed deze 8ste finales :(

Ja, 't is moeilijk. Ik had Costa Rica en Brazilië als winnaars, en dat hebben ze ook gedaan, maar het ging tot strafschoppen dus het telt niet. Jammer, want daar heb ik niks op kunnen scoren. Misschien 2 punten omdat ik 1 doelpunt had voor Chili, maar dat is het ook.

Hopen op beter vanavond :bier:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...