Dutchy3010 Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Netjes, de update! Denk dat je een foutje gemaakt hebt bij mij. Staat bij mij maar één wedstrijd die ik alleen goed voorspeld heb, maar wel 20 punten. () Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Inderdaad een nette update, ik kan wel genoegen nemen met de huidige stand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Je daalt straks nog een plekje hoor, mijn extra voorspellingen punten zijn er nog niet bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 28 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Dutchy, ik zal je punten nog even nachecken, en inderdaad zakt TekaLoca nog een plekje, omdat ik vergeten ben Dexist z'n extra voorspellingen door te voeren. Dat is mijn fout, dat zal ik straks aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 28 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2014 Kan er nog steeds mee leven. Ik wou in de top 5 eindigen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Dutchy, ik zal je punten nog even nachecken, en inderdaad zakt TekaLoca nog een plekje, omdat ik vergeten ben Dexist z'n extra voorspellingen door te voeren. Dat is mijn fout, dat zal ik straks aanpassen. Ah gelukkig twee wedstrijden correct. Me happy Maar goed, gezien het verdere verloop van de pool, denk ik niet dat ik ook aan het einde nog bovenaan sta. Had ik nu maar iets meer vertrouwen in NL gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Ah gelukkig twee wedstrijden correct. Me happy Maar goed, gezien het verdere verloop van de pool, denk ik niet dat ik ook aan het einde nog bovenaan sta. Had ik nu maar iets meer vertrouwen in NL gehad Tjah... ware het niet dat ik had voorspeld dat Nederland er uit gaat in de 8ste finale...(kan nog... maar hoop het niet ) en dat spanje 2de werd van het toernooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Haha, ik had Nederland ook eruit in achtste finales, aangezien volgens mijn schema Oranje gelijk Brazilie trof. Gelukkig had ik iets minder vertrouwen in Spanje (vierde plek), maar teveel in Brazilie (eerste) en Argentinie (tweede) ben ik bang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 29 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2014 Ik sta bovenaan bij de achtste finales! ;D Nou kan ik toch nog ergens winnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Egh, dit gaat niet vooruit zo. Gefeliciteerd Dutchy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Geef de hoop nog niet op! Als scoor ik ook nog niet zo bijzonder goed deze 8ste finales Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 30 juni 2014 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2014 Geef de hoop nog niet op! Als scoor ik ook nog niet zo bijzonder goed deze 8ste finales Ja, 't is moeilijk. Ik had Costa Rica en Brazilië als winnaars, en dat hebben ze ook gedaan, maar het ging tot strafschoppen dus het telt niet. Jammer, want daar heb ik niks op kunnen scoren. Misschien 2 punten omdat ik 1 doelpunt had voor Chili, maar dat is het ook. Hopen op beter vanavond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2014 (bewerkt) Man man man deze wedstrijden voorspellen van de 8st finales gaat toch slechter dan de groepswedstrijden . Nou ja hopen op meer punten vanavond Bewerkt: 1 juli 2014 door Dexist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2014 Wordt de "grote" tussenstand niet meer bijgewerkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 2 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2014 Ik heb afgelopen dagen geen tijd gehad om de tussenstand bij te werken. Morgen komt de nieuwe tussenstand online Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.