Guardian1980 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Wat dan scheelt is dat we nu een paar voetballoze dagen hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Ik ben benieuwd wat de stand gaat worden met de 8st finales er bij . Ik vrees voor mijn 2de plek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 3 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Wegens privé-omstandigheden heb ik het vandaag ook moeten laten schieten. Ik hoop voor morgen 18:00 de tussenstanden te hebben bijgewerkt. Excuus voor de vertraging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2014 Wegens privé-omstandigheden heb ik het vandaag ook moeten laten schieten. Ik hoop voor morgen 18:00 de tussenstanden te hebben bijgewerkt. Excuus voor de vertraging. Ik vind dit niet kunnen. Zonder te dollen: doe rustig aan, Dip. Ik ben alvast benieuwd, zoals altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2014 Anders stoppen we er nu mee? Dan hoef jij het niet meer bij te werken...en ben ik eerste geworden. Win-win, deal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2014 Jij bent zeker de leukste thuis Take it easy Dip. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Tussenstand is bijgewerkt. Extra voorspellingen worden later vandaag toegevoegd, dit is wat meer rekenwerk. Nog steeds 2de :O maar voor hoelang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Hopelijk blijft het zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Ik klim weer een beetje omhoog, werd ook wel eens tijd. Flink gezakt door die vergeten wedstrijden, domme ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Ik was ook niet op tijd met mijn inzending, dus niet alle wedstrijden werden meegerekend, maar toch heb ik weer (gedeeld) de meeste punten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Ik was ook niet op tijd met mijn inzending, dus niet alle wedstrijden werden meegerekend, maar toch heb ik weer (gedeeld) de meeste punten Hacker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Het kraken met kansbrekingen en alle wiskunde vormen die men maar kan denken voor de komende halve finale. Ik ga alles goed voorspellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Hopelijk blijft het zo Nu hou je op met zoveel punten scoren, ok? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Potverdriedubbeltjes 2 plaatsen gezakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2014 Hopelijk blijft het zo Nu hou je op met zoveel punten scoren, ok? Wow, zie net pas de tweede update. Godver zeg. Al blijf jij sowieso ongrijpbaar, Dutchy. Mooi dit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.