Jump to content

[SP] WK Pool 2014 - Reactietopic

Recommended Posts

• Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dippie

23

• TekaLoca

22

• Dexist

21

• Dutchy3010

14

Geplaatst:

Wegens privé-omstandigheden heb ik het vandaag ook moeten laten schieten. Ik hoop voor morgen 18:00 de tussenstanden te hebben bijgewerkt. Excuus voor de vertraging.

Geplaatst:

Wegens privé-omstandigheden heb ik het vandaag ook moeten laten schieten. Ik hoop voor morgen 18:00 de tussenstanden te hebben bijgewerkt. Excuus voor de vertraging.

Ik vind dit niet kunnen.

Zonder te dollen: doe rustig aan, Dip. Ik ben alvast benieuwd, zoals altijd :bier:

Geplaatst:

Anders stoppen we er nu mee? Dan hoef jij het niet meer bij te werken...en ben ik eerste geworden. Win-win, deal? :bier:

Geplaatst:

Tussenstand is bijgewerkt. Extra voorspellingen worden later vandaag toegevoegd, dit is wat meer rekenwerk.

:klap:

:D Nog steeds 2de :O maar voor hoelang :puh:

Geplaatst:

Ik klim weer een beetje omhoog, werd ook wel eens tijd. Flink gezakt door die vergeten wedstrijden, domme ik :(

Geplaatst:

Ik was ook niet op tijd met mijn inzending, dus niet alle wedstrijden werden meegerekend, maar toch heb ik weer (gedeeld) de meeste punten :D

Geplaatst:

Ik was ook niet op tijd met mijn inzending, dus niet alle wedstrijden werden meegerekend, maar toch heb ik weer (gedeeld) de meeste punten icon_mrgreen.gif

Hacker.
Geplaatst:

Het kraken met kansbrekingen en alle wiskunde vormen die men maar kan denken voor de komende halve finale. Ik ga alles goed voorspellen :D

Geplaatst:

Hopelijk blijft het zo biertje.gif

Nu hou je op met zoveel punten scoren, ok? emo.gif

Wow, zie net pas de tweede update. Godver zeg. Al blijf jij sowieso ongrijpbaar, Dutchy.

Mooi dit!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...