mert17 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 is de 9F sneller of de dominator ik wil jullie mening Reageren
Dexist Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 De 9f is beter/sneller als het gaat om de stats. Maar 9f is wel een sports car en de dominator een muscle car. Reageren
Niked Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 9f dit is niet zo'n moeilijke vraag hoor 9f is gewoon sneller Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 9F, het ligt er maar net aan waar je het voor wilt gaan gebruiken. Neem je in een race veel bochten dan kies ik eerder de dominator omdat die auto veel beter kan driften dan de 9F. Reageren
mert17 Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) oke maar waar kan je een 9F vinden want ik wil hem niet kopen dus weet iemand waar je hem kan vinden? Op youtube zag ik iemand met een groene 9F en dat wil ik ook doen dus waar kan je het vinden Bewerkt: 1 mei 2014 door mert17 Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) De cabrioversie kom je regelmatig tegen in en om LS, de coupe nooit, maar de 9F moet je sowieso kopen als je hem wilt. Dit is 'n high-end car en die kun je dus niet stelen. Tenminste ... je kunt hem wel stelen, maar niet customizen of je garage inrijden. Bewerkt: 1 mei 2014 door FcUtreg4Life Reageren
ERRWINS Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 Persoonlijk vind ik de 9F wat stug in de bochten en daarom verkies ik de Dominator boven de 9F. Het gegrom en de brute kracht van de Dominator geeft je veel rij plezier Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 (bewerkt) De 9F is stukken sneller, maar die zul je inderdaad eerst moeten kopen voordat je hem daadwerkelijk kunt customizen en in een garage zetten. Bewerkt: 1 mei 2014 door KaiSkillzz Reageren
ImagineerBram Geplaatst: 1 mei 2014 Rapport Geplaatst: 1 mei 2014 De Dominator breekt bij mij sneller uit, gewoon teveel PK en geen goede wegligging. Al kan een Mustang in het echt winnen van een Gallardo. Denk ik toch dat de Obey in GTA een beter wagen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.